ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی و استخدام مدرس زبان خصوصی

استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی و استخدام مدرس زبان خصوصی

اگر در جستجوی استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی و استخدام مدرس زبان خصوصی آنلاین و حضوری هستید .... اگر در جستجوی فرم فراخوان جذب مدرس زبان هستید و در زمینه شرایط استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی سوال دارید .... در هر صورت مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

برای مشاهده لیست معلم های زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.

ممکن است هدف شما استخدام شدن در بهترین آموزشگاههای زبان انگلیسی تهران و کل ایران مانند آکادمی سپهر، کارینو، موسسه زبان های خارجه سیتیزن، موسسه زبان سفیر گفتمان، گات، موسسه ایران اروپا، ایرانمهر، اکسیر، آفاق و .... باشد. در این صورت باید اسم آموزشگاه را در گوگل جستجو کنید و در بخش استخدامی یا جذب مدرس فرمی که وجود دارد را تکمیل نمائید. در مقاله
بهترین آموزشگاه زبان در تهران، لیست 20 آموزشگاه برتر و خوب زبان در تهران تعدادی از بهترین آموزشگاههای زبان تهران معرفی شده اند. در این مقاله، در کنار استخدام شدن به عنوان معلم و مدرس خصوصی زبان و یا به جای آن روش بهتری را برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به شما معرفی می کنیم. به میزانی که این روش را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید نتیجه خواهید گرفت. به جای اینکه هر روز آگهی های استخدام معلم زبان و جذب مدرس را جستجو کنید راهکار بهتری که وجود دارد این است که سعی کنید به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. اگر بخواهید از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب کنید درآمد شما محدود می شود. در رابطه با درآمد معلم خصوصی زبان و نظرات کاربران و مدرسینی که در آموزشگاههای زبان تدریس می کنند مطالعه مقاله حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان مفید است. بخش نظرات مقاله مذکور را هم بخوانید. در هر صورت، همکاری با آموزشگاهها بد نیست، اما بهتر است در کنار آن خودتان سعی کنید مستقیم شاگرد جذب نمائید و به تدریج که شاگردهای بیشتری را جذب کردید می توانید قید استخدامی به عنوان معلم زبان و همکاری با آموزشگاهها را بزنید یا هر دو روش را با هم ادامه دهید.

مطالعه کنید:
روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اما شاید سوال که برای شما پیش آمده باشد این است که به جای جستجوی بیشتر آگهی های مرتبط با استخدام مدرس زبان خصوصی چگونه می توان مستقیما شاگرد جذب کرد. راهکارهای مختلفی دارد. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم مفید است. بسیاری از مدرسین زبان در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام برای خودشان صفحه یا کانالی دارند و فیلم تدریس زبان انگلیسی تهیه می کنند و در کنار آن شاگرد جذب می کنند. بسیار روش خوبی است. راهکار دیگری که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و آگهی خودتان را ثبت کنید. اساتید مجرب زیادی تبلیغ خودشان را در همین سایت ثبت کرده اند و شاگرد جذب می کنند. بر روی عبارت مشاهده مدرسین زبان انگلیسی در ایران مدرس کلیک کنید. تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در همین سایت می توانید درج کنید. بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای این صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری شده و تبلیغ خودتان را درج نمائید. آگهی شما در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند به صورت رایگان و یا ویژه ثبت شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید (مطالعه تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان هم مفید است). همانطور که گفته شد، این روش به تناسب جدی گرفتن شما بازدهی دارد. به هر میزان متن تبلیغ خودتان را بیشتر بنویسید و برای آن بیشتر وقت بگذارید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. این روش از استخدام شدن به عنوان معلم زبان در هر آموزشگاهی می تواند بازدهی بیشتری برای شما داشته باشد.

کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس مدرسین زبان انگلیسی

اگر در حال حاضر در آموزشگاهی استخدام شده اید کار خودتان را ادامه دهید ولی این روش را هم برای جذب شاگرد شروع کنید و آن را جدی بگیرید. اگر در شروع کار هستید، برای استخدام شدن به عنوان مدرس خصوصی زبان در آموزشگاهها اقدام کنید ولی این روش را هم در کنار آن شروع نمائید. مطمئن باشید اگر بتوانید به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید از هر روش دیگری برای شما مفیدتر خواهد بود. برای اینکه تبلیغ شما بازدهی زیادی داشته باشد نمونه فیلم تدریس هم ارائه دهید. به هر میزان فیلم های بیشتری ارائه کنید بهتر است. اگر مدرک آیلتس دارید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت داشته باشید، مدرک خودتان را هم در این سایت قرار دهید. برای تعداد مدارک و فیلم های نمونه تدریسی که می توانید در ایران مدرس ارائه کنید محدودیتی وجود ندارد. به هر میزان بیشتر فعالیت کنید بهتر نتیجه می گیرید. توصیه می شود تبلیغ خودتان را هم ویژه کنید تا در صفحه اصلی سایت حضور داشته باشید و شاگردهای بیشتری را جذب نمائید. فکر استخدام شدن و جذب شاگرد واسطه ای را کنار بگذارید و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید تا به درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان برسید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 21000 مدرس ثبت نامی دارد.

حتما بخوانید:
15 روش برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image