ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها معرفی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

معرفی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

به اشتراک گذاری

معرفی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در این بخش ارائه شده است. آبان ماه سال 1363 یکی از مهمترین مراکز دانشگاهی کشور برای تربیت نسل جوان، کارآمد و متخصص در شهر تهران پای به عرصه حضور گذاشت و فعالیت خود را با رشته‌های مختلف علوم انسانی ، فنی و مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی با جذب 250 دانشجو آغاز کرد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

واحد علوم و تحقیقات در مدت زمانی کوتاه چنان توسعه پیداکرد که در حال حاضر دارای 18دانشکده و 4 مرکز تحقیقاتی، آزمایشگاهی با بیش از 344 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی‌ارشد و دکترا است و قریب به 15500 نفر از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

در واحد علوم و تحقیقات با هشتصد عضو هیأت علمی تمام‌وقت و نیمه‌وقت و چندین استاد مدعو که از اساتید فرهیخته و چهره‌های ماندگار عرصه علم و دانش کشور محسوب می شوند بسیاری از رشته‌های مطرح در سطح بین المللی با گرایش‌های مختلف تدریس می‌شود. تمام مراحل آموزشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی مطابق با آخرین مصوبات و شاخصه‌های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی دانشگاه آزاد و وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری است که تاکنون ثمرات بسیاری را برای کشور به همراه آورده‌است و به عنوان نمونه می‌توان به ثبت هفت اختراع توسط دانشجویان این واحد در کشور و چندین مرکز علمی مثل بانک ژن جهانی اشاره کرد.

پیشنهاد می شود مقاله
تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و مدرسین دانشگاه را هم بخوانید.

دانشجویان آموزش عالی این واحد به همراه اعضای هیأت علمی آن تاکنون با چاپ صدها مقاله ISI سهم بسزایی در تولید علم کشور و خیزش علمی ایران برای تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور داشته‌اند.


تأسیس کتابخانه الکترونیکی در کنار کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های دانشکده‌های مختلف این واحد و راه‌اندازی انجمن های علمی مختلف ، برقراری ارتباط با سایت‌های علمی و ایجاد سایت‌های علمی گوناگون ، مکانیزه شدن سیستم آموزشی و ارائه خدمات آموزشی اینترنتی به دانشجویان، ارائه لیست دروس و برنامه درسی اساتید و اعضای هیأت علمی در هر نیمسال از طریق شبکه اینترنتی ، چاپ مجلات علمی دانشجویی ، دارا بودن امکانات آزمایشگاهی متنوع و تخصصی، ایجاد فضای مناسب آموزشی و تحقیقاتی، بهره‌مند بودن دانشکده‌های مختلف از امکانات اینترنتی و اطلاعاتی و ایجاد سایت‌های علمی و ارتباطاتی مختلف در دانشکده‌ها از امور مهم و ارزشمندی است که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله انجام رسیده‌اند.

مطالعه این مقاله هم مفید است: آموزش، جزوه و تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

اکنون ربع قرن از فعالیت دانشگاهی که اولین زمزمه‌های ایجاد آن در اردیبهشت ماه سال 1361 به گوش رسید می‌گذرد و شایسته است یکی از بزرگترین مجتمع‌های آموزشی و تحقیقاتی آن را با هم بهتر بشناسیم و چگونگی شکل‌گیری دانشکده‌ها و مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات مانند: فنی و مهندسی،‌ مهندسی مواد، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی و اجتماعی، زبان و ادبیات، الهیات و فلسفه، علوم و فنون دریایی، مدیریت و اقتصاد،‌ دامپزشکی، محیط زیست و انرژی، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی پزشکی، حقوق و علوم سیاسی، هنر و معماری، مهندسی نفت، مرکز تحقیقات فیزیک، پژوهشکده مهندسی محیط زیست و فن آوری، مرکز تحقیقات مطالعات محیط زیست، مجتمع آزمایشگاهی و سایر مراکز را مرور کنیم.

مطالعه مقاله
آموزش و یادگیری زبان عمومی دانشگاه را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 1346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image