ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله بازار کار راه برون رفت از بحران بیکاری

راه برون رفت از بحران بیکاری

به اشتراک گذاری

اقتصاد مردمی، راه برون رفت از بحران بیکاری در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است و در رابطه با مشکل بیکاری و کمبود شغل توضیحاتی ارائه شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

ماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون دیگر ظرفیتی برای استخدام در دولت وجود ندارد گفت: نباید به دنبال استخدام دولتی بود و بهترین راه برای برون‌رفت از معضل بیکاری فعال کردن بخش خصوصی و اقتصاد مردمی است.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص راهکارهای رفع معضل بیکاری در کشور و اشتغالزایی، گفت: نباید برای رفع معضل بیکاری به دنبال استخدام دولتی بود چرا که دیگر دولت ظرفیت استخدام ندارد و ظرفیت‌های دولتی پر شده است.

پیشنهاد می شود مقاله
عوارض جانبی بیم از دست‌ دادن شغل را هم بخوانید.

وی تصریح کرد: حتی اگر انتظار ما استخدام دولتی باشد ظرفیتی دو تا سه رقمی بیشتر وجود نخواهد داشت که رقم بسیار اندکی از بیکاران ما را پوشش می‌دهد.


اقتصاد مردمی، علاوه بر کارآفرینی، رشد اقتصادی را در کشور به دنبال دارد

نماینده مردم کرمانشاه، اقتصاد مردمی را بهترین راهکار برای رفع این معضل دانست و گفت: اگر اقتصاد به دست مردم بیفتد مشکل اشتغال هم قابل حل است و مردم می‌توانند در قالب بخش خصوصی هم خود صاحب کار و ثروت شوند و هم رونق اقتصادی کشور را به دنبال داشته باشد.

مطالعه این مقاله هم مفید است: بیکارترین رشته‌های دانشگاه کدامند؟

مصری تاکید کرد: تزریق سرمایه‌ و فعال کردن بخش خصوصی از مهمترین راه‌های خروج از بحران بیکاری است.

وی افزود: باید بخش خصوصی در این زمینه ایجاد یا فعال شود تا شاهد کاهش بیکاران و رشد سرمایه باشیم.

توسعه بخش دولتی راه‌حل برون‌رفت از بحران بیکاری نیست

وی یادآور شد: اگر اقتصاد به دست مردم بیفتد و و دولت پشتیبانی کند، قطعا مسئله اشتغال هم با ایجاد واحدهای تولیدی قابل حل است در غیر اینصورت توسعه دادن بخش دولتی امکان‌پذیر نبوده و حتی اگر امکان آن باشد راه حل خروج از این بحران نیست.

پیشنهاد می کنیم مقاله
ظرفیت دانشگاهها و بازار کار را هم مطالعه کنید.



طرحی اشتغال زا بر پایه بازار سرمایه


آمار بازدید: 2178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سبحانی سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به نام خدا - درست به اندازه حجم هجوم میلیونی اتباع غیر مجاز فرصت طلب بیگانه( 3/5 میلیون ) ، 3/5 میلیون مردان ایرانی بیکار شده اند ! چون اتباع بیگانه هویت ندارند حاضرند بدون بیمه هم کارکنند و کارفرما ترجیح می دهد بیگانه را (بدون بیمه) بکار گیرد ! لذا کارگر بیگانه با نرخ شکنی (دامپینگ!) کارگر ایرانی را از همان صنف کار بیکار می کند !! و ایرانی ارج و قربش را در کارش از کف می دهد ! و.... از آنجا که ایجاد هر شغل در ایران 150 میلیون تومان هزینه دارد و دولت ایران سالانه بیشتر از 80 هزار شغل ایجاد نمی کند !! حل معضل بیکاری میلیون ها ایرانی بیکار جز با عزم جدی در اخراج اتباع فرصت طلب و سوءاستفاده گر بیگانه از ایران محال است! اتباع غیرمجاز بیگانه( متجاوزان مرزی !) هیچگونه حق حضوری در ایران ندارند !