ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی

7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس ریاضی ارائه شده است. برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.

4- مرور پیوسته درسهای ارائه شده در طول ترم: درسها و تمرینات و مثالهای حل شده در طول ترم را مرور نمائید. نگذارید که مطالب ارائه شده انباشت شود.





پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! را هم بخوانید.

5- استفاده از جزوات و نمونه سوالات امتحانی ریاضی موجود در اینترنت: تعدادی از نمونه سوالات و جزوات رایگان آموزش ریاضی در ادامه ارائه شده است. برای دانلود موارد بیشتر به بخش دانلود همین سایت مراجعه نمائید.











6- مطالعه در زمینه راهکارهای موثر مطالعه درس ریاضی: در همین وب سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی ارائه شده است. تعدادی از این مطالب در پایین آمده است.

















 

7- استفاده از خدمات تدریس خصوصی ریاضی: جلسات تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد در آموزش درس ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.




مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهایی برای موفقیت و کسب نمره خوب در درس ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1713 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image