ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جلسات تدریس خصوصی مفید و پربازده

جلسات تدریس خصوصی مفید و پربازده

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید جلسات تدریس خصوصی مفید و پربازده ای داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید: 1- قبل از شروع کلاس و جلسه تدریس خصوصی درس را به خوبی آماده کنید. اگر مطلبی را خوب بلدید باز یک مرور مختصر می تواند مفید باشد. اگر قرار است از روی جزوه دانشجو یا دانش آموز مطالب را به او بگویید بد نیست قبل از جلسه تدریس جزوه را از او بگیرید و نگاهی به آن بیاندازید.



پیشنهاد می کنیم مقاله 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

2- برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی از قبل برنامه داشته باشید. مثلا اینکه چه درصدی از کلاس را می خواهید به ارائه درس و چه مقدار را به حل تمرین می خواهید اختصاص دهید قبل از کلاس تعیین کنید.

3- به هر شکلی که ممکن است از خسته کننده شدن جلسات تدریس جلوگیری کنید. می توانید استراحت های 5 دقیقه ای کوتاهی در نظر بگیرید. یا جوکی تعریف کنید و یا خاطره ای. اگر کلاس شما تنوع داشته باشد کمتر ممکن است خسته کننده شود. در کلاس درس هم درس بدهید هم تمرین حل کنید و هم گاها خودکار را به خود دانشجو یا دانش آموز بدهید تا تمرین حل کند.



مطالعه مقاله چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟ هم مفید است.

4- تا جایی که ممکن است فقط دروسی را تدریس کنید که بر آنها مسلط هستید. به این ترتیب کیفیت کارتان خیلی بالاتر خواهد بود. ضمنا به خودتان هم فشار کمتری می آید. اگر درسی را تدریس کنید که خوب بلد نیستید باید برای ارائه ان خودتان قبل از جلسه تدریس وقت زیادی برای آماده شدن و مسلط شدن بر درس در نظر بگیرید. به این ترتیب پولی که برای جلسات تدریس می گیرید هم ممکن است دیگر به صرفه نباشد.


5- نتیجه گرفتن شاگردانتان برایتان مهم باشد. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. حتی بعد از امتحان هم پیگیر نمره گرفتن شاگردانتان باشید. از جلسه اول تدریس هم طوری برنامه ریزی کنید و کارها را پیش ببرید که منجر به نتیجه گرفتن شاگردانتان شود. به آنها تمرین بدهید و حل تمرین ها را بخواهید. جلسات تدریس را جدی بگیرید. اگر یکی از شاگردانتان همکاری نکرد به والدین او بگوئید. خلاصه اینکه، به هر ترتیبی که شده تلاش کنید که شاگردانتان هم یاد بگیرند و هم نمره قبولی و چه بسا نمره های بالا. برای مطالعه مقالات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟













منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 672 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image