ارتباط مستقیم با 30582 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 7 راهکار برای حل بهتر مسائل و تمرینات ریاضی

7 راهکار برای حل بهتر مسائل و تمرینات ریاضی

به اشتراک گذاری

7 راهکار برای حل بهتر مسائل و تمرینات ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید تمرینات و مسائل ریاضی را بهتر و راحتتر حل کنید، روشهای زیر می تواند مفید باشد:

1- در کلاس تدریس ریاضی به مطالب ارائه شده با دقت گوش دهید: اگر به مطالبی که در کلاس تدریس ریاضی ارائه می شود با دقت گوش دهید و درس را خوب یاد بگیرید، اگر مثالهایی که در کلاس تدریس ریاضی حل می شود را با دقت دنبال کنید، بعدا مسائل و تمرینات ریاضی را راحتتر می توانید حل کنید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه یادگیری عمقی و مفهومی درس ریاضی با حل تمرین و مسئله را هم بخوانید.

2- مثالهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی را دوباره حل کنید: اولین کاری که قبل از حل تمرینات جدید باید انجام دهید، حل مثالها و تمرینات حل شده در کلاس تدریس ریاضی است. مثالها را خودتان یکبار دیگر حل کنید و از بلد بودن آنها مطمئن شوید.

3- از معلم و مدرس ریاضی خودتان سوال بپرسید: هر بار که سوال یا تمرینی را حل کردید و حل آن را بلد نبودید، از معلم ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. اجازه ندهید که اشکالی در حل تمرینات برای شما باقی بماند. یک اشکال کوچک ممکن است در امتحان پایانی و کنکور دردسر ساز شود.

4- از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید: اگر در حل تمرینات و سوالات ریاضی اشکال دارید، یک راکار خوب برای رفع اشکال استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.





مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تمرینات ریاضی را راحت تر حل کنیم؟

5- ابتدا تمرینات راحتتر را حل کنید: بعد از حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای تدریس ریاضی، ابتدا تمرینات راحتتر ریاضی را حل کنید و به تدریج تمرینات سطح بالاتر و سخت تر را حل نمائید. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید، تسلط شما بیشتر خواهد شد.

6- هر تمرین را برای خودتان تشریح کنید: حین حل تمرینات و سوالات ریاضی، حل سوالات را برای خودتان شرح دهید. از خودتان سوال بپرسید و به صورت مفصل به آن پاسخ دهید. سوالات را تفسیر کنید و حل آنها را برای خودتان توضیح دهید. دلیل استفاده از هر رابطه و فرمول را بدانید.

7- از سوالات امتحانی سالهای قبل استفاده کنید: بعد از حل مثالهای حل شده در جلسات تدریس ریاضی و حل تمرینات و مسائل کتاب درسی، حل سوالات امتحانی سالهای قبل می تواند به افزایش تسلط شما در یادگیری ریاضی کمک زیادی بکند. تعدادی سوال امتحانی ریاضی در ادامه برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود سوالات امتحانی ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.




دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه




دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دبیرستان







منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1846 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image