ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه خوب تدریس کنیم و مدرس موفقی باشیم؟

چگونه خوب تدریس کنیم و مدرس موفقی باشیم؟

به اشتراک گذاری

در بخشهای دیگر همین سایت (ایران مدرس) و در بخش مقالات مطالب زیادی در زمینه تدریس موفق، موفقیت در تدریس خصوصی و گروهی و اینکه چگونه یک مدرس خصوصی و مدرس موفق باشیم ارائه شده است. در این قسمت به صورت خلاصه مهمترین نکاتی که برای موفقیت در تدریس لازم است همراه با نکات اضافه تری ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

همانطور که در بخشها و مقالات دیگر در زمینه تدریس خصوصی موفق و تدریس موفق نیز گفته شده است، اولین قدم برای موفقیت در تدریس این است که شما به تدریس و تدریس خصوصی علاقه داشته باشید و یا حداقل تدریس را از سر اجبار انجام ندهید و از آن بدتان نیاید. اگر شما که تدریس خصوصی را به عنوان کار پاره وقت یا تمام وقت انتخاب نموده اید، به این کار علاقه هم داشته باشید، هم درآمد کسب می کنید و هم از کارتان لذت خواهید برد. در ضمن، امکان موفقت شما بالاتر است. وقتی شما به تدریس علاقه داشته باشید برای آن وقت بیشتری در نظر می گیرید و این علاقه به شاگردانتان هم منتقل می شود و این امر را درک خواهند کرد. در تمامی کتابهایی که در زمینه موفقیت شغلی و موفقیت در زندگی و ... نوشته شده است، گفته شده که به کاری بپردازید که به آن علاقه دارید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه در کلاس تدریس کنیم را هم بخوانید.

در مرحله بعد، برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و .... باید بر مطالبی که ارائه می کنید مسلط باشید. همانطور که در مطالب قبلی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی گفته شد، اینکه تنها مطلب را بلد باشید کافی نیست. بلکه باید بر مطلب مسلط باشید. وقتی بر درسی تسلط دارید و آن را تدریس می کنید، خودتان مطالب را از بالا می بینید و به گونه ای درس را ارائه خواهید کرد که در زمان کمتر مطالب بیشتری را تدریس کنید. در ضمن حین تدریس بیان روانتری هم خواهید داشت و فن بیان شما بهتر و بهتر خواهد شد. مطالعه قبل از جلسات تدریس می تواند به مسلط شدن شما بر مطلب کمک زیادی بکند.



مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟


برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید و موثر باشد. بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه کنید.



چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟





اگر در زمینه تدریس، تدریس خصوصی و نیمه خصوصی و ... فعالیت دارید و می خواهید با درج تبلیغات تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی تعداد شاگردانتان را بیشتر کنید و درآمدتان را افزایش دهید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. برای درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید. بهترین وب سایت درج آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی همین وب سایت (ایران مدرس) است. در وب سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده و آگهی تدریس ثبت نموده اند.



این مقاله را هم بخوانید: ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران


آمار بازدید: 1117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image