ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی پشتیبانی و مشاوره و موفقیت در تدریس خصوصی

پشتیبانی و مشاوره و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در کار تدریس و خصوصا کار تدریس خصوصی موفق باشید، پشتیبان شاگرد یا شاگردانتان باشید و علاوه بر ارائه درس، در زمینه نحوه مطالعه، موفقیت در تحصیل، چگونگی برنامه ریزی صحیح و یا هر زمینه دیگری که لازم است به انها مشاوره بدهید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

اگر می خواهید مدرس موفقی باشید باید با شاگردانتان دوست باشید و نتیجه گرفتن انها برای شما مهم باشد. بنابراین، هر جا که لازم شد به انها مشاوره بدهید و پشتیبان آنها باشید. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی تنها چیزی که باید به آن فکر کنید این باشد که شاگردانتان نتیجه بگیرند. اگر می بینید که روندی که شاگرد شما پیش گرفته است در نهایت نمی تواند منجر به کسب نمره خوب و نتیجه گرفتن او شود، با او حرف بزنید و روند کلاس خودتان را هم به گونه ای تغییر دهید که شاگرد شما نتیجه بگیرد.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

حتی ممکن است شاگرد یا شاگردهای شما در مواردی غیر از موارد مرتبط با درس و تحصیل به مشاوره نیاز داشته باشد. در این حالت نیز در جلسات تدریس و یا حتی خارج از جلسات تدریس و تدریس خصوصی به او مشاوره بدهید و به او کمک کنید که در نهایت نتیجه خوبی بگیرد. کسانی که از جلسات تدریس خصوصی استفاده می کنند معمولا به پشتیبانی و حمایت بیشتری به نسبت دانش آموزان و دانشجویان دیگر نیاز دارند. اصلا در بسیاری از اوقات همین حمایت از خود جلسات تدریس هم مهمتر است. تا روز امتحان حمایت خودتان را قطع نکنید و به صورت تلفنی هم که شده راهنمایی های لازم را انجام دهید. حتی بعد از جلسه امتحان هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردانتان باشید.

اگر پشتیبان، حامی و مشاور شاگردانتان باشید، آنها به راحتی شما را با مدرسهای دیگر جایگزین نخواهند کرد.هر چه خدماتی که ارائه می دهید دلسوزانه تر و کاملتر باشد، جایگزین کردن شما سخت تر خواهد شد و بنابراین در کار و حرفه تدریس موفق تر خواهید بود. نتیجه گرفتن شاگردانتان برایتان مهم باشد و به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. میزان موفقیت شما در کار تدریس و درآمد شما از تدریس خصوصی با میزان نتیجه گرفتن شاگردهای شما رابطه مستقیم دارد. هر چه حمایت و پشتیبانی بیشتری از شاگردهای خودتان انجام دهید احتمال نتیجه گرفتن آنها بیشتر خواهد شد.





مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

با توجه به مطالب گفته شده، برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی تا جایی که می توانید حمایت و پشتیبانی خودتان از شاگردانتان را افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 942 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image