ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ارزیابی در کلاسهای تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی

ارزیابی در کلاسهای تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش رابطه ارزیابی در کلاسهای تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر بخواهید با همان روندی که مد نظر خودتان است تدریس کنید و هیچ ارزیابی ای از شاگرد یا شاگردهایتان نداشته باشید، احتمال نتیجه گرفتن شاگردانتان بسیار کم خواهد بود. برای اینکه متوجه شوید که آیا روند تدریس شما مناسب، مفید و موثر است، در طول جلسات تدریس همواره ارزیابی را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه با تبلیغات اینترنتی شاگرد جذب کنیم و در تدریس خصوصی موفق باشیم؟

در طول جلسات تدریس و تدریس خصوصی به روشهای مختلفی می توانید ارزیابی را انجام دهید. یک راه برای ارزیابی این است که حین تدریس به صورت مداوم از شاگردتان سوال بپرسید و میزان یادگیری او را محک بزنید. راهکار دیگر این است که از شاگردتان بخواهید در همان جلسات تدریس و بعد از اینکه شما مطلبی را ارائه کردید به زبان خودش مطلب را توضیح دهد. به این ترتیب می توانید میزان یادگیری او را تشخیص دهید.



مطالعه مقاله 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که در هر جلسه تدریس به شاگردتان تمرین بدهید و حل تمرینات را در جلسات بعد از او بخواهید. در جلسات بعدی تدریس تمرینات حل شده را بررسی نموده و اشکالات شاگردتان را برطرف کنید. اینکه جلسات تدریس اصلا مفید بوده است یا نه حین حل تمرین مشخص خواهد شد. اگر به صورت عملی شاگرد شما بتواند از مطالبی که در کلاسهای تدریس خصوصی ارائه کرده اید برای حل تمرینات استفاده کند، در این صورت می توانید امیدوار باشید که شاگرد شما در جلسه امتحان هم نتیجه بگیرد.





پیشنهاد می کنیم مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

بنابراین ارزیابی در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی به عنوان یکی از مهمترین پارامترها در نتیجه گرفتن شاگرد شما و در نتیجه یکی از مهمترین عوامل در موفقیت شما در تدریس خصوصی مطرح است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image