ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در پربازدیدترین سایت تدریس ایران

جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در پربازدیدترین سایت تدریس ایران

به اشتراک گذاری

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین (بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) سایت تدریس ایران است. این وب سایت بازدید روزانه بالایی دارد و با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بنابراین، اگر می خواهید در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار بگیرید، سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج تبلیغ تدریس شما است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. در هیچ وب سایت تدریس دیگری این تعداد مدرس تدریس خصوصی را به صورت یکجا مشاهده نخواهید کرد. علاوه براین، در ایران مدرس هزاران نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و جزوه آموزشی ارائه شده است. با درج تبلیغ ویژه در این وب سایت، آگهی شما را در کنار تمامی مطالب آموزشی هم نشان خواهیم داد. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

در سایت ایران مدرس بخش کنکور هم وجود دارد که در آن تست های کنکور، جزوات کنکوری، نکات مهم در زمینه موفقیت در کنکور و ... ارائه شده است. اگر در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوریهم فعالیت دارید باز هم سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج آگهی و تبلیغ تدریس کنکور شما است. با درج تبلیغ در زمینه تدریس کنکور، علاوه بر اینکه آگهی شما در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی سایت و در کنار تمامی جزوات و مطالب آموزشی نشان داده می شود، تبلیغ تدریس کنکور شما در بخش کنکور هم نمایش داده خواهد شد. اصلا همین الان عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. و این یعنی جذب شاگرد بیشتر برای شما.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.

خودتان در گوگل عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی،
تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و یا هر عبارت مشابه دیگری را در گوگل جستجوی نمائید. می بینید که برای تمامی این عبارتها ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. به این ترتیب با درج تبلیغ در ایران مدرس، کاربران به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، فرصت درج تبلیغ تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.


برای جذب شاگرد، کسب درآمد از تدریس خصوصی و یا افزایش درآمدتان ار کار تدریس، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس: - تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است. اگر می خواهید از آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس بیشترین نتیجه را بگیرید، عنوان آگهی خوب و جذابی انتخاب کنید. در ادامه در متن آگهی شرح کاملی از رزومه خودتان در مورد کارهای علمی ای که انجام داده اید و سوابق تدریسی که دارید ارائه کنید به نحوی که بازدید کنندگان آگهی تدریس شما متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.




راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



آمار بازدید: 955 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image