ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنیم؟

چگونه از تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس مقالات دیگری هم در زمینه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ارائه شده است که در ادامه تعدادی از آنها هم معرفی می شود.

1- خوب تدریس کنید. برای موفقیت در کار تدریس مهمترین عامل این ست که خوب تدریس کنید. اگر همان جلسه اول تدریس نشان دهید که در کار تدریس حرفه ای هستید، جلسات تدریس ادامه پیدا می کند. در غیر اینصورت، جلسات تدریس شما به همان یک جلسه اول ختم می گردد. قبل از جلسه تدریس در خودتان آمادگی لازم را ایجاد کنید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهایی که این ترم داشته اید، ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ضمنا شما را به آشناهای خودشان هم معرفی خواهند کرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

2- پشتیبان شاگردهای خودتان باشید. در هر زمینه ای که لازم است از شاگردهای خودتان حمایت کنید. در ایام امتحانات خصوصا حمایت بیشتری لازم است. به نتیجه گرفتن شاگردانتان علاقه مند بوده و پیگیر آن باشید. اگر شاگردهای شما حس کنند که شما واقعا برایتان نتیجه گرفتن انها مهم است و در این راه تلاش می کنید، به سختی مدرس دیگری را جایگزین شما خواهند کرد.

3- به کار تدریس متعهد باشید. دلسوزانه تدریس کنید. از شاگردانتان کار بکشید. به هر روشی که بلدید جلسات تدریس را در جهتی پیش ببرید که منجر به نتیجه گرفتن شاگردانتان بشود و در این زمینه تلاش کنید. حتی اگر تضمینی برای نتیجه گرفتن شاگردانتان نداده اید، طوری تدریس کنید که انگار اگر شاگرد شما نتیجه نگیرید مبلغی به شما پرداخت نمی شود.

4- کار اضافه انجام دهید. از انتظارات شاگردانتان بالاتر بروید. کمی اضافه تر بمانید. کتابی به آنها هدیه بدهید. برایشان جزوات مفید و نمونه سوال امتحانی ببرید. به این ترتیب در خاطر آنها می مانید و مطمئن باشید که شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد.





پیشنهاد می کنیم مقاله خوب چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.

5- خوب تبلیغ کنید. برای موفقیت در هر کاری باید بتوانید توانائی های خودتان را در معرض دید افرادی که به آن نیاز دارند قرار دهید. برای موفقیت در تدریس هم باید بتوانید در محل یا سایت مناسبی تبلیغات تدریس خودتان را ارائه دهید تا متقاضیان تدریس آگهی شما را دیده و با شما تماس بگیرند. در حال حاضر، بهترین سایتی که می توانید آگهی تدریس خودتان را در آن ثبت کنید، همین وب سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین (بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) سایت تدریس ایران است. این وب سایت تا سال 95 بیش از 12900 مدرس ثبت نامی دارد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

6- با شاگردهای خودتان در تماس باشید. همانطور که گفته شده پشتیبانی و حمایت شما از شاگردانتان یکی از عوامل مهم موفقیت در کار تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی است. در ایام امتحانات با شاگردهای خودتان در تماس باشید و پیگیر امتحانات آنها باشید. بعد از امتحانات هم نتیجه امتحان را پیگیری کنید.

7- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس و تدریس خصوصی راهکارهای مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به درج اگهی در اینترنت، تراکت، تماس با آموزشگاهها و ... اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.




راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی




8- کیفیت جلسات تدریس را به صورت مداوم بالا ببرید. به صورت مداوم اطلاعات خودتان در زمینه دروس تدریسیتان را بالاتر ببرید. کیفیت جلسات تدریس و تدریس خصوصی خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. در زمینه راهکارهای تدریس موفق و موفقیت در تدریس مطالعه کنید و بازدهی کلاسهای خودتان را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 



 




10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی







9- همواره در حال یادگیری باشید. همانطور که گفته شد، برای بهبود جلسات تدریس خودتان سعی کنید که مطالعه و یادگیری خودتان را متوقف نکنید. خودتان هم مطالعه داشته باشید. ممکن است برای حا همان مسائلی که قبلا با روشهای پیچیده ای حل می کردید راه حلهای راحتتری هم وجود داشته باشد. با مطالعه بیشتر، تسلط شما بر دروس تدریسیتان بیشتر شده و کیفیت جلسات تدریس شما افزایش می یابد. این امر به صورت مستقیم بر روی افزایش درامد شما از تدریس خصوصی تاثیر می گذارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

10- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. اگر شما ریاضی درس می دهید و یکی از همکارانتان زبان انگلیسی، ممکن است شاگرد ایشان مدرس ریاضی لازم داشته باشد و یا شاگرد شما به کلاسهای تدریس خصوصی زبان نیاز داشته باشد. بنابراین با داشتن ارتباط با همکارانتان می توانید شاگردهای خودتان را به همدیگر معرفی نموده و به این ترتیب تعداد جلسات تدریس و در نتیجه درآمدتان از تدریس و تدریس خصوصی را افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 10227 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
Adora سه شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶

بسیار مفید بود.

مريم گنجينه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

من دكتراي مديريت محيط زيست هستم و تدريس زبان بصورت متفرقه داشتم ميخواهم با موسسه شما فعاليت كاري م را شروع كنم لطفا راهنمايي بفرماييد .