ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم

چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید، برای آشنایی با چگونه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

اگر قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید در مرحله اول باید سعی کنید با استفاده از تبلیغات مناسب شاگرد جذب کنید. اگر بتوانید با ثبت آگهی و تبلیغ خوب به اندازه کافی شاگرد جذب نمائید، درآمد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای ثبت تبلیغ خوب در زمینه تدریس خصوصی در ابتدای کار باید در جستجوی یک سایت خوب و مناسب برای آگهی و تبلیغات تدریس باشید. وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) به دلایل زیر بهترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی است:

1- سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی آگهی شما را دیده و با شما تماس خواهند گرفت. - در همین سایت ایران مدرس آگهی های زیادی برای تدریس خصوصی ثبت شده است. با مشاهده اگهی ها و تبلیغات تدریس ثبت شده در همین سایت ایران مدرس می توانید ایده بگیرید و تبلیغ خودتان را هم خوب بنویسید. برای مشاهده لیست آگهی های تدریس ثبت شده در این سایت بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. پیشنهاد می شود ویدیوی
چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی را هم ببینید.

2- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.

3- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی ، تست کنکور و ... ارائه شده است و اگر تبلیغ تدریس خودتان در این سایت را ویژه کنید، آگهی تدریس شما را در کنار جزوات هم نمایش خواهیم داد و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس در آن به نسبت هر سایت آگهی دیگری بازدهی بالاتری دارد.





پیشنهاد می کنیم مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی را هم بخوانید و یا فیلم نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده را هم ببینید.

4- در ایران مدرس بسیاری از مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت می بینید و آگهی ویژه دارند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان می دهد که ثبت تبلیغ تدریس در ایران مدرس موثر و مفید است.

5- سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس از هر سایت تدریس دیگری بالاتر است.

در مر حله بعد، برای ثبت یک تبلیغ تدریس خصوصی خوب و پربازده که واقعا به جذب شاگرد و کسب درآمد شما از تدریس کمک کند، باید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. باید در مرحله اول عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و در مراحل بعد هم متن آگهی را خوب بنویسید و رزومه کامل و جامعی از سوابق کاری و تحصیلی خودتان ارائه دهید. برای ثبت آگهی تدریس خوب و پربازده بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه کنید.


راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد





درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی





برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. همانطور که گفته شد، مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



این مقاله خوب را هم بخوانید: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


آمار بازدید: 8049 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
آمنه قادری سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

تدریس ریاضی متوسطه اول و دوم دبیر رسمی با ۱۹ سال سابقه تدریس