ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

چگونه در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر سوالاتی مانند اینکه در کار تدریس چگونه موفق باشیم و یا چگونه درامد خوبی از تدریس خصوصی بدست آوریم برای شما هم مطرح است، در هر صورت برای موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

1- خوب تدریس کنید و به تناسب آن هزینه مناسبی برای جلسات تدریس خودتان در نظر بگیرید. اگر خوب تدریس کنید جلسات تدریس شما ادامه دار خواهد بود و در ضمن شاگردهای شما، شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. اگر خوب تدریس نکنید، همان جلسه اول شاگرد شما کل کلاسها را کنسل خواهد کرد. در حقیقت باید از خوب بالاتر بروید و عالی تدریس کنید. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید باید به بهترین شکل ممکن تدریس کنید. جلسه اول تدریس با هر شاگردتان از همه ی جلسات مهمتر است. در جلسه اول تدریس با هر شاگرد جدید باید بهترین تدریس خودتان را ارائه نمائید.

2- خوب تبلیغ کنید و در سایت های آگهی تدریس معتبر (مثل همین سایت، ایران مدرس) تبلیغات خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی آگهی شما را دیده و با شما تماس خواهند گرفت. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی را هم بخوانید.

3- در صورت امکان جلسات تدریس را با هم ادغام نمائید. اگر بتوانید دو جلسه تدریس را به صورت یکجا برگزار نمائید وقت شما در مسیر رفت و برگشت کمتر تلف خواهد شد. البته هم باید شاگرد شما هم موافق باشد و هم در بین جلسات تدریس خصوصی استراحت مناسبی در نظر بگیرید تا بازدهی و کیفیت جلسات تدریس پایین نیاید.


4- به شاگردانتان بگوئید که شروع برگزاری جلسات تدریس را به ایام امتحانات موکول کنند. اگر کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم برگزار شود هم در کل ایام سال درآمد خواهید داشت، هم شاگردهای شما بهتر نتیجه خواهند گرفت و هم در ایام امتحانات هم به خود شما خیلی فشار نمی آید. اگر شاگردهایی از ترمهای قبل دارید و این ترم هم می خواهند با شما کلاس تدریس خصوصی داشته باشند، به آنها توصیه کنید که کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

5- به تدریج کیفیت کارتان را بالا ببرید و به تناسب آن هزینه برگزاری جلسات تدریس را افزایش دهید. در هر کاری اگر جایگزین کردن شما سخت باشد، به صورت طبیعی درآمد شما بالاتر خواهد رفت. در کار تدریس هم اگر آنقدر خوب تدریس کنید که شاگردان شما احساس کنند که خیلی سخت است که مدرس دیگری مانند شما داشته باشند، حاضر خواهند بود مبلغ بالاتری را برای جلسات تدریس پرداخت نمایند. بنابراین، تا جایی که می توانید، کیفیت کار خودتان را بالا ببرید.

6- مطالعه مقالات زیر هم در زمینه موفقیت در تدریس و افزایش درامد از تدریس خصوصی و ... خالی از لطف نیست.



چگونه از تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنیم؟





جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در پربازدیدترین سایت تدریس ایران







منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 846 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image