ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش، تدریس خصوصی و سرفصلهای ریاضی مهندسی

آموزش، تدریس خصوصی و سرفصلهای ریاضی مهندسی

به اشتراک گذاری

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی مهندسی در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه شده است. اگر می خواهید ریاضیات مهندسی را در مقطع کارشناسی و یا ریاضیات مهندسی پیشرفته ارشد را خوب یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: جزوه عالی آموزش بسط تیلور

اگر در زمینه ریاضی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و ... به مدرس خصوصی نیاز دارید، به راحتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در ایران مدرس پیدا کنید. برای مشاهده لیست کام مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، معادلات و ریاضی مهندسی را هم بخوانید.

ریاضی مهندسی یکی از دروس مهم مقطع کارشناسی است اکثر رشته های مهندسی درس ریاضی مهندسی را در چارت درسی خودشان دارند. از جمله سرفصلهای درس ریاضی مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سری فوریه و انتگرال آن و تبدیل فوریه: تعریف سری فوریه، فرمول اولر، بسط در نیم دامنه، نوسانات واداشته، انتگرال فوریه. معادلات با مشتقات جزئی، انتگرال خط در صفحه مختلط، قضیه انتگرال کوشی، محاسبه انتگرال خط بوسیله انتگرالهای نامعین، فرمول کوشی، بسطهای تیلر و مکلورن، انتگرالگیری به روش مانده ها، قضیه مانده ها، محاسبه برخی انتگرالهای حقیقی و ....





مطالعه این مقاله هم مفید است: سایت مدرسین تدریس ریاضی و ریاضیات مهندسی

در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، در این وب سایت مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری ریاضی و ریاضی مهندسی ارائه شده است که با کلیک بر روی عبارت دانلود ریاضی می توانید آنها را مشاهده نمائید.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1099 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image