ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی

قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی

به اشتراک گذاری

قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی این مقاله را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی و شیمی استفاده کنید و قیمت و هزینه کلاسها برایتان مهم است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسها پرسیدن هزینه کلاسهای تدریس خصوصی از مدرسین است. در ادامه لیست مدرسین تدریس خصوصی هر درس به شما ارائه می گردد. تعدادی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کرده اند، هزینه تدریس را هم ذکر نموده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعداد دیگری از مدرسین شماره تماس خودشان را ارائه کرده اند و می توانید با آنها تماس گرفته و هزینه تدریس را بپرسید. هزینه کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و از جلسه ای 40 یا 50 هزار تومان تا 150 هزار تومان و حتی بیشتر از آن هم متغیر است. نرخ کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری معمولا کمتر است. - این فیلم کوتاه را هم ببینید: چگونه معلم خصوصی انتخاب کنم

1- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و اطلاع از هزینه تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک کنید. در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مقالات بسیار خوبی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان را در این زمینه مطالعه نمائید. قیمت کلاس های خصوصی ریاضی مانند دروس دیگر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مسلما هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم با نرخ کلاس خصوصی ریاضی مهندسی یکسان نیست. به هر حال تدریس ریاضیات مهندسی به دانش، مهارت و توانایی بیشتری نیاز دارد و طبیعی است قیمت این کلاس ها بالاتر باشد. یا به علت حساسیت بالاتر کنکور، احتمالا هزینه کلاس های خصوصی ریاضی کنکور به نسبت ریاضی سایر مقاطع بالاتر است.

2- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و اطلاع از نرخ تدریس زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. زبان انگلیسی هم یکی از دروسی است که برای کلاس های خصوصی متقاضیان زیادی دارد و افراد زیادی در جستجوی این هستند که بدانند هزینه کلاس خصوصی زبان به صورت ساعتی و جلسه ای چقدر است. شاید بهترین مقاله ای که در این زمینه بتوانید مطالعه کنید مقاله
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی است. در این مقاله با جزئیات کامل در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان توضیح داده شده است. برای زبان انگلیسی هم کلاس های خصوصی می تواند به منظور یادگیری مکالمه، شرکت در امتحان زبان و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور و ... باشد. بعضی از افراد هم برای شرکت در آیلتس و تافل و ... قصد دارند از کلاس های خصوصی استفاده نمایند. هزینه این کلاس ها متفاوت از هم بوده و به سابقه و تجربه کاری استاد هم بستگی دارد.

3- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی و اطلاع از قیمت تدریس عربی بر روی عبارت تدریس خصوصی عربی کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی عربی هم می توانید مقاله
قیمت و هزینه تدریس خصوصی عربی را بخوانید. درس عربی برای رشته انسانی بسیار مهم است و برای رشته های ریاضی و تجربی هم کسب درصد بالا در درس عربی امتیاز مثبتی به حساب آمده و باعث جلو افتادن خیلی زیاد خواهد شد. به هر حال اینکه مثلا شما بخواهید برای امتحان عربی را یاد بگیرید و یا هدف شما کسب درصد بالا در عربی کنکور باشد هم روی قیمت کلاس ها اثر می گذارد. مسلما اگر با یک استاد خوب و معروف در زمینه تدریس خصوصی عربی کنکور کلاس داشته باشید باید هزینه بالایی پرداخت نمائید اما قیمت کلاس های خصوصی عربی برای امتحان دوره متوسطه در حد متوسط است.


4- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی و اطلاع از هزینه تدریس شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید. شیمی هم یکی از دروس مهم در دوره متوسطه است و در کنکور هم برای بعضی از رشته ها اهمیت بالایی دارد. در مقاله قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های خصوصی شیمی به صورت ساعتی و جلسه ای توضیحات خوبی ارائه شده است. شیمی عمومی و دروس تخصصی شیمی در مقطع دانشگاه هم تدریس می شود. می توان گفت قیمت تدریس خصوصی شیمی کنکور از شیمی دانشگاه بیشتر بوده و هزینه کلاس های خصوصی شیمی دانشگاهی هم از نرخ کلاس های خصوصی شیمی متوسطه بیشتر است.

تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. توجه کنید که مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس رزومه خودشان را هم درج کرده اند. به رزومه مدرسین و سوابق کاری انها هم دقت کنید. هزینه تدریس با توجه به شهر محل تدریس، سابقه کاری مدرس، محل برگزاری جلسات تدریس (آموزشگاه یا خانه) مقطع تحصیلی، میزان تحصیلات مدرس خصوصی و بسیاری دیگر از عوامل بستگی دارد. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید. در بسیاری از اوقات کمی بیشتر هزینه کنید و در عوض با یک مدرس خوب کلاسهای تدریس خصوصی را برگزار نمائید ارزشش را دارد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید و قیمت تعیین شده توسط اساتید را هم ببینید.



مطالعه مقاله بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران هم می تواند مفید باشد.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، هزینه تدریس خصوصی زبان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، نرخ تدریس خصوصی عربی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی


آمار بازدید: 27817 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image