ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی

سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی هستید ...

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید ....

اگر در آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارید و یا نمی توانید تمرینهای ریاضی را به خوبی حل کنید ....

اگر می خواهید با مشاهده رزومه کاملا مدرسین تدریس ریاضی و مشاهده جزوات انها مدرس ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس ریاضی در سایت حاضر (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. پس از مشاهده لسیست مدرسین، بر روی عنوان آگهی هر کدام از مدرسین که کلیک نمائید، توضیحات کاملی ارائه می گردد. در ضمن، تعدادی از مدرسین جزوات آموزشی ارائه کرده اند که می توانید انها را دانلود کرده و استفاده کنید.



پیشنهاد می شود مقاله روش مطالعه ریاضی برای امتحان را هم بخوانید.


سایت ایران مدرس تا شهریور 97 بیش از  18500 مدرس ثبت نامی دارد. تا سال 98 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 19000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی



اگر در آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارید تنها به استفاده از کلاسهای تدریس ریاضی بسنده نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه داشته باشید. به عبارت دیگر، به امید جلسات تدریس خصوصی در مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. مطلب دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که باز هم به امید کلاسهای خصوصی ریاضی حل تمرین و مسئله را کنار نگذارید. دروسی مانند ریاضی و فیزیک را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان یاد گرفت. اگر 1000 جلسه کلاس تدریس خصوصی هم شرکت کنید ولی تمرین و مسئله حل نکنید نتیجه نخواهید گرفت. بنابراین حل تمرین و مسئله یکی از مهمترین پارامترها در یادگیری ریاضی است. کار دیگری که برای یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس می توان انجام داد این است که نمونه سوالهای امتحانی سالهای قبل را حل کنید و با نمونه سوالات امتحانی آشنا شوید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) نمونه سوالهای امتحانی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است. با کلیک بر روی لینکهای زیر می توانید سوالهای امتحانی را دانلود کنید.





علاوه بر سوالهای امتحانی ارائه شده، در ایران مدرس مقالات زیادی در رابطه با موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه، افزایش معدل و ... ارائه شده است. در ادامه تعدادی از این مقالات را مشاهده می کنید.




آمار بازدید: 1080 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image