ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه یک معلم خوب باشیم و در کار تدریس خصوصی موفق شویم؟

چگونه یک معلم خوب باشیم و در کار تدریس خصوصی موفق شویم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید یک معلم خوب باشید و در کار تدریس موفق بوده و درآمد بالایی کسب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- درسهایی را تدریس کنید که بر آنها مسلط هستید. با گذشت زمان سعی کنید بر درسهای تدریسی خودتان مسلط تر شده و کیفیت کارتان را افزایش دهید. از انتظاری که از شما می رود عبور کنید. کار اضافه انجام دهید و به بهترین شکل عمل کنید. هر چه خاصتر شوید و جایگزین کردن شما مشکل تر باشد درآمدتان افزایش می یابد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

2- در کلاسهای تدریس فعال باشید. کلاس با نشاط و مفرحی داشته باشید. در جلسات تدریس خصوصی استراحت بدهید. جوری نباشد که بسیار سخت و جدی تدریس کنید و بازدهی بالایی حاصل نشود. در بین مطالبی که ارائه می کنید سوال بپرسید. میزان فهم مطالب و یادگیری شاگردانتان را ارزیابی کنید. هم در بین مطالبی که ارائه می کنید سوال بپرسید و هم برای بین جلسات تدریس تمرین بدهید و حل آنها را بخواهید.

3- کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی را در زمانهایی برگزار کنید که هم خودتان و هم شاگرد یا شاگردانتان سرحال باشند. مثلا اگر شاگرد شما کل طول روز را کلاس دارد، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی بعد از کلاسهای مدرسه یا دانشگاه برای او فایده ای نخواهد داشت. خودتان هم در کلاسهای تدریس باید با نشاط و سرحال باشید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


4- با علاقه تدریس کنید. یا حداقل دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. علاقه برای هر کاری شرط موفقیت است. اگر به تدریس علاقه ندارید واقعا ان را کنار گذاشته و سراغ کار دیگری بروید. اگر خودتان به تدریس علاقه داشته باشید این علاقه و عشق به درس را به شاگردانتان هم انتقال می دهید و آنها هم بهتر درس می خوانند.

5- برای موفقیت در تدریس و جذب شاگرد بیشتر می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید و درآمدتان را از کار تدریس افزایش دهید. سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. برای ثبت آگهی تدریس در این سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. سپس ثبت نام کرده، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را درج کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟ را هم بخوانید.

عبارتهای کلیدی: شغل معلمی چیست، مزایای شغل معلمی، شغل معلمی را تعریف کنید، دلیل انتخاب شغل معلمی، شغل معلمی در ایران، شغل مهندسی، حقوق استاد دانشگاه، شرایط استاد دانشگاه شدن، تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی، موفقیت در تدریس، آموزش موفق، درآمد کار معلمی، درامد تدریس، معلم کلاس خصوصی


آمار بازدید: 4480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
شکیلا آدينه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

بسیار عالی

محیا چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

ممنونم عالی بود http://digiemc.com/