ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی پربازدیدترین سایت ثبت آگهی تدریس و تدریس خصوصی

پربازدیدترین سایت ثبت آگهی تدریس و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس و تدریس خصوصی هستید ... اگر می خواهید در برترین سایت تدریس ایران آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید .... اگر قصد دارید با ثبت تبلیغات تدریس در پربیننده ترین سایت تدریس ایران با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید ....

اگر از کار کردن با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی خسته شده اید و می خواهید به صورت مستقل کار تدریس را انجام دهید و از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید .... اگر در زمینه تدریس خصوصی سابقه کار دارید و یا می خواهید کار تدریس را شروع کنید و به این منظور در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس و تدریس خصوصی ایران برای ثبت تبلیغات تدریس می باشید ...

در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.



روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از  19000 مدرس ثبت نامی دارد. تا سال 99 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 20000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. به عنوان مثال با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زیست شناسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. این امر باعث می شود تا متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب کنید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را مطالعه کنید.


درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس هزاران نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی، جزوه، کتاب درسی، تست کنکور، جزوات درسی و کنکوری و ... ارائه شده است. در کنار مطالب مذکور آگهی تدریس شما هم نمایش داده خواهد شد. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی آنها بالاتر است. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج تبلیغات رایگان تدریس در این وب سایت، آگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار می گیرد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی

برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردانتان و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



مطالعه مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 713 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image