ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه درآمد بالایی از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

چگونه درآمد بالایی از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و موفقیت در کار و شغل تدریس و خوب پول در آوردن از آن موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

1- خوب تبلیغ و بازاریابی کنید: برای موفقیت در کار تدریس و هر کار دیگری در مرحله اول باید خوب تبلیغ و بازاریابی کنید تا متقاضی یا متقاضیانی برای خدمات خودتان پیدا کنید. در کار تدریس باید خوب تبلیغ کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی با شما آشنا شده و بتوانید شاگرد جذب نمائید. یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد درج اگهی رایگان تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا مرداد 97 بیش از  18400 مدرس ثبت نامی دارد. تا سال 98 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 19000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس در تهران و کل کشور قرار گرفته و به این ترتیب شاگرد جذب خواهید کرد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. حتی اگر بخواهید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که به نسبت هزینه تبلیغات تراکت و تبلیغات در روزنامه پرداخت می کنید بسیار کمتر خواهد بود. البته برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاهها هم تماس بگیرید ولی به هر حال 30 ، 40 و یا حتی بعضا 50 درصد از مبلغ حق التدریس را باید به آنها پرداخت نمائید. در ضمن هزینه جلسات تدریس را هم خودتان تعیین نمی کنید. در بسیاری از موارد رزومه خودتان را به آموزشگاهها مختلف هم خواهید داد ولی تماسی با شما گرفته نمی شود. بنابراین بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج اگهی تدریس در اینترنت و خصوصا در وب سایت حاضر (ایران مدرس) است. تبلیغات در اینترنت گسترده است و به صورت 24 ساعته برای شما کار می کند. در ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی و تست کنکور و ... هم ارائه شده است و تبلیغ تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

2- خوب تدریس کنید: مطلب مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی تنها اینکه خوب تبلیغ کنید مهم نیست. بلکه باید خوب هم تدریس کنید. در بسیاری از اوقات جلسات تدریس خصوصی بیشتر از یک جلسه طول نمی کشد. دلیل آن هم این است که شاگرد نحوه تدریس مدرس را نپسندیده است. بنابراین در جلسه اول تدریس باید عالی عمل کنید. در جلسه اول تدریس بهترین تدریس خودتان را داشته باشید و در جلسات بعدی هم خیلی خوب عمل کنید. از انتظار فراتر روید و با تسلط کامل در جلسات تدریس خصوصی حضور داشته باشید. به این ترتیب شاگردهای شما، شما را به دوستان و فامیل هایشان معرفی خواهند کرد. اگر می خواهید در آمد شما از تدریس خصوصی ادامه دار و مداوم و همچنین افزایشی باشد سعی کنید در کار تدریس عالی عمل کنید.

3- خوب نتیجه بگیرید: هدف نهایی شما از برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی باید این باشد که شاگرد شما نتیجه خوبی بگیرد. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. فقط به دنبال این نباشید که پول خودتان را بگیرید و بروید بلکه سعی کنید به هر ترتیبی که شده در طول ترم شاگرد یا شاگردهایتان را به گونه ای هدایت و راهنمایی کنید که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرند. در جلسات تدریس و در خارج از جلسات تدریس خصوصی هم به آنها مشاوره و راهنمایی بدهید. برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. از انها امتحان بگیرید و نتیجه را بهبود بدهید. بین جلسات تدریس به آنها تمرین و مسئله بدهید و در جلسات بعدی تدریس حل را از آنها بخواهید.





پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ را هم بخوانید.

4- خوب پشتیبانی کنید: همانطور که گفته شد علاوه بر ارائه درس پشتیبانی و حمایت شما در نتیجه گرفتن شاگرانتان بسیار مهم است. در طول ترم و تا شب امتحان شاگردهای خودتان را حمایت کنید و کاری کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرند. بعضا برگزاری یک جلسه جمع بندی قبل از امتحان از کل جلسات طول ترم مفیدتر است. بنابراین تا جایی که می توانید پشتیبان خوبی باشید و به نتیجه گرفتن شاگردانتان کمک کنید. موفقیت شاگردان شما موفقیت شما است.

5- از وقتتان خوب استفاده کنید: جلسات تدریس را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا وقت کمتری از شما گرفته شود. کلاسهایی را که به هم نزدیکتر هستند در یک روز برگزار نمائید تا در مسیر وقت شما زیاد تلف نشود. می توانید دو جلسه را با هم برگزار کنید به شرطی که در بین جلسات به شاگرتان استراحت کافی بدهید. هر چه بهتر از وقت خودتان استفاده کنید در طول روز جلسات بیشتری می توانید داشته باشید و در نتیجه درآمد شما از تدریس و تدریس خصوصی افزایش می یابد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1543 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
معلم چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

ممنون از مطالب مفید تان