ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درج آگهی تدریس در پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس و آموزش خصوصی

درج آگهی تدریس در پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس و آموزش خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با درج آگهی تدریس در پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس و آموزش خصوصی توضیح داده خواهد شد. با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس)، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد



تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق و برق صنعتی، تدریس دروس مهندسی مکانیک، صنایع، عمران، تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و ... فعالیت دارید و با ثبت آگهی تدریس می خواهید در سال 95 تعداد شاگردها و در نتیجه درآمدتان را بیشتر کنید، در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید.



مطالعه کنید: حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه

سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج اگهی رایگان تدریس در ایران مدرس تبلیغ تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. البته اگر آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید، مطمئنا بازدهی آن بیشتر شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس مفید و پربازده است. مدرسینی که الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. اگر آگهی خودتان را قانع کننده بنویسید و رزومه خوبی ارائه دهید و در کنار آن عکس خوبی برای آگهی تدریس خودتان ثبت نمائید، مطمئنا و به احتمال بسیار زیاد شاگرد جذب خواهید کرد. اگر خوب تدریس کنید کلاسهای شما ادامه پیدا کرده و از تدریس خصوصی درآمد زیادی کسب می کنید.


سایت ایران مدرس:

-پربازدیدترین سایت تدریس ایران است --- بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات

- بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس و تدریس خصوصی را دارد --- بیش از 19000 مدرس ثبت نامی تا سال 95

- معتبرترین سایت تدریس ایران است --- مدرسینی که در ایران مدرس تبیلیغ ثبت نموده اند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند.

- پر محتواترین سایت تدریس ایران است --- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ارائه شده است.

- بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است --- برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی، ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

- قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران است --- تا سال 95 نزدیک به 7 سال از عمر این وب سایت می گذرد و هر سال بازدید و تعداد مدرسین آن بیشتر و بیشتر شده است.

- ...

موارد بالا را خودتان تحقیق کنید. ایران مدرس بهترین سایت درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل، تدریس نیمه خصوصی و تدریس گروهی است.



مطالعه مقاله چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ هم پیشنهاد می شود.



در سایت ایران مدرس بخش کنکور هم وجود دارد که در آن تست های کنکور، جزوات کنکوری، نکات مهم در زمینه موفقیت در کنکور و ... ارائه شده است. اگر در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوریهم فعالیت دارید باز هم سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج آگهی و تبلیغ تدریس کنکور شما است. با درج تبلیغ در زمینه تدریس کنکور، علاوه بر اینکه آگهی شما در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی سایت و در کنار تمامی جزوات و مطالب آموزشی نشان داده می شود، تبلیغ تدریس کنکور شما در بخش کنکور هم نمایش داده خواهد شد. اصلا همین الان عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. و این یعنی جذب شاگرد بیشتر برای شما.

خودتان در گوگل عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و یا هر عبارت مشابه دیگری را در گوگل جستجوی نمائید. می بینید که برای تمامی این عبارتها ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. به این ترتیب با درج تبلیغ در ایران مدرس، کاربران به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، فرصت درج تبلیغ تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.



اگر قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشسید در مرحله اول باید سعی کنید با استفاده از تبلیغات مناسب شاگرد جذب کنید. اگر بتوانید با ثبت آگهی و تبلیغ خوب به اندازه کافی شاگرد جذب نمائید، درآمد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای ثبت تبلیغ خوب در زمینه تدریس خصوصی در ابتدای کار باید در جستجوی یک سایت خوب و مناسب برای آگهی و تبلیغات تدریس باشید. وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) به دلایل زیر بهترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی است:

1- سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی آگهی شما را دیده و با شما تماس خواهند گرفت.

2- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.

3- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی ، تست کنکور و ... ارائه شده است و اگر تبلیغ تدریس خودتان در این سایت را ویژه کنید، آگهی تدریس شما را در کنار جزوات هم نمایش خواهیم داد و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس در آن به نسبت هر سایت آگهی دیگری بازدهی بالاتری دارد.

4- در ایران مدرس بسیاری از مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت می بینید و آگهی ویژه دارند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان می دهد که ثبت تبلیغ تدریس در ایران مدرس موثر و مفید است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!



سایت ایران مدرس تا شهریور 97 بیش از  18500 مدرس ثبت نامی دارد. تا سال 98 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 19000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. به عنوان مثال با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زیست شناسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. این امر باعث می شود تا متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب کنید.

درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس هزاران نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی، جزوه، کتاب درسی، تست کنکور، جزوات درسی و کنکوری و ... ارائه شده است. در کنار مطالب مذکور آگهی تدریس شما هم نمایش داده خواهد شد. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی آنها بالاتر است. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج تبلیغات رایگان تدریس در این وب سایت، آگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار می گیرد.

برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردانتان و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.




بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران



آمار بازدید: 1006 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image