ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی خودمان را افزایش دهیم؟

چگونه بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی خودمان را افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با چگونگی افزایش بازدهی و اثرگذاری کلاس های تدریس خصوصی مطالبی ارائه می گردد. برای افزایش بازدهی کلاسهای آموزش در منزل و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:



1- تسلط خودتان بر مطالب تدریسی را افزایش دهید. برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی باید خودتان به صورت کامل بر مطالب تدریسی مسلط باشید. هر چه تسلط شما بیشتر باشد بهتر تدریس می کنید. هر چه مسلط تر باشید بیان شما متفاوت تر و بهتر خواهد بود. اگر خودتان مطلب را خوب درک کرده باشید با بیان متفاوتی مطالب را ارائه می کنید و شاگرد یا شاگردان شما بهتر درس را می فهمند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران



2- سوال بپرسید. برای اینکه کلاسهای تدریس شما بازدهی خوبی داشته باشد باید با پرسیدن سوال و پرسش در کلاسهای خصوصی شناخت خوبی از شاگردانتان پیدا کنید. هر چه شاگردانتان را بهتر بشناسید و نقاط ضعف و قوت آنها را بهتر شناسایی کنید مطالب مفیدتری را هم به آنها ارائه خواهید کرد. ممکن است شما مطلبی را خیلی خوب بیان کنید ولی برای شاگرد یا شاگردانتان مفید نباشد. دلیل این امر این است که شاید مطلبی را که شما ارائه می کنید برای شاگردانتان لازم نباشد یا اصلا اشکال آنها نباشد. برای گرفتن بهترین بازدهی از تدریس و تدریس خصوصی باید مطالبی که مورد نیاز شاگردانتان است را خوب تدریس کنید نه مطالبی را که خودتان فکر می کنید خوب است.



3- پشتیبان باشید و مشاوره بدهید. برای اینکه یک مدرس موفق باشید باید کاری کنید تا شاگردانتان در کارشان موفق باشند. پشتیبان آنها باشید و در خارج از کلاس تدریس و یا در خود کلاسهای تدریس خصوصی هم به شاگردانتان مشاوره بدهید. در زمینه برنامه ریزی درسی و اینکه چه جوری درس بخوانند با آنها حرف بزنید. اگر در طول کلاسهای تدریس خصوصی پیشرفتی در کار آنها حاصل نمی شود دلیل آن را بررسی نموده و به آنها راهکار بدهید.



مطالعه مقاله راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم مفید است.





4- نتیجه گرا باشید. برای اینکه مدرس موفقی باشید و کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی شما بازدهی بالایی داشته باشد تنها چیزی که به ان فکر می کنید و تمامی موارد دیگر را بر اساس آن تنظیم می نمائید، نتیجه گرفتن شاگرد یا شاگردانتان باشد. هر روشی را که بلدید به کار ببندید تا دانش اموزانتان نتیجه بگیرند. به انها مشاوره بدهید و راهنمایی کنید. اگر درس نمی خوانند با جدیت آنها را به مطالعه و حل تمرین و مسئله تشویق کنید.



5- ارزیابی کنید. برای اینکه بتوانید به شاگردانتان راهنمایی بدهید و آنها را تشویق کنید تا خوب درس بخوانند و نتیجه بگیرند باید از وضعیت فعلی آنها آگاهی داشته باشید. به این منظور، باید ارزیابی داشته باشید. به شاگردانتان تمرین بدهید و حل تمرین را از آنها بخواهید. نحوه حل تمرین و مسئله توسط آنها را بررسی نموده و اگر جایی اشکالی وجود داشت راهنمایی کنید و مشاوره بدهید. هر از چند گاهی امتحان کوچکی بگیرید. در کلاس درس سوال بپرسید. حین تدریس از آنها بخواهید درس را توضیح دهند و میزان یادگیری آنها را بررسی نمائید.



مطالعه مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم پیشنهاد می کنیم.



برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 19000 مدرس تا سال 98). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 887 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image