ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی رازهای موفقیت در تحصیل و موفق شدن در کنکور

رازهای موفقیت در تحصیل و موفق شدن در کنکور

به اشتراک گذاری

در این مقاله رازهای موفقیت در تحصیل و موفق شدن در کنکور مورد بررسی قرار می گیرد. برای موفقیت در تحصیل و به منظور کسب رتبه عالی در کنکور موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- حضور کامل در کلاسهای تدریس  مدرسه و دانشگاه: یکی از مهمترین عوام برای موفقیت در تحصیل حضور کامل و بدون غیبت در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه مطالب به خوبی ارائه شده و چون روی مسائل مختلف بحث می شود، درس را بهتر یاد می گیرید.

2- حضور فعال در کلاسهای تدریس و جلسات تدریس خصوصی: در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حضور فعال داشته باشید. اگر در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی شرکت می کنید هم سعی کنید در کلاس حضور پررنگی داشته باشید، به مطالب گوش دهید و جزوه یادداشت نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم در برنامه ریزی درسی و تحصیلی برای موفقیت در تحصیل

3- یادداشت کردن جزوه در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی: در کلاسهای تدریس یا تدریس خصوصی جزوه خودتان را یادداشت نمائید. با یادداشت کردن جزوه درس را بهتر یاد خواهید گرفت.

4- مرور درسهای ارائه شده در کلاسهای تدریس در طول ترم: در طول ترم درس بخوانید و مطالبی که در کلاسهای تدریس ارائه شده است را مرور نمائید. مرور و خواندن درسها در طول ترم باعث می شود در ایام امتحانات کار شما راحت تر گردد.


5- سوال پرسیدن در کلاسهای تدریس: در کلاسهای تدریس و یا جلسات تدریس خصوصی هر سوالی که پیش آمد بپرسید. اگر وقت سوال پرسیدن نبود، سوال را یادداشت کنید تا بعدا بپرسید.

6- حل تمرین و مسئله در طول ترم و درس خواندن در طول ترم: برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و.... حل تمرین و مسئله لازم و ضروری است. با حل تمرین و مسئله در طول ترم تسلط شما بر دروس مختلف افزایش می یابد.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در امتحان موفق تر عمل کنیم و نمره خوبی بگیریم؟ را هم بخوانید.

7- خواندن کامل کتاب درسی: برای موفقیت در تحصیل و گرفتن نمره خوب و عالی، قبل از حل تمرین و مسئله و قبل از اینکه سراغ کتابهای کمک درسی بروید کتاب درسی خودتان را خوب بخوانید.

8- استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم: اگر در درس مشخصی اشکال دارید و یا نمی توانید مسائل و تمرینات را حل کنید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای پیشرفت شما است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.

9- استفاده از جزوات موجود در اینترنت: برای یادگیری بهتر دروس از جزوات موجود در اینترنت استفاده نمائید. برای دانلود رایگان جزوه در همین سایت (ایران مدرس) بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در امتحانات به نسبت ترمهای قبل بهتر عمل کنیم؟





10- استفاده از سوالات امتحانی و تست کنکور سالهای گذشته: اگر می خواهید بر دروس مختلف مسلط شوید از سوالهای امتحانی و تست های کنکور سالهای گذشته استفاده نمائید. بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 





11- مرورهای منظم: در کنار شرکت در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه، کلاسهای تدریس خصوصی، مطالعه، حل تمرین و مسئله و .... مرورهای منظم در طول ترم می تواند به موفقیت تحصیلی شما کمک کند. بعد از شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی همان روز درس را مرو کنید.



مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: چگونه برای کنکور درس بخوانیم

12- حل تمرینات و سوالات اضافه و مسائل سطح بالا: مرحله تکمیلی و نهایی برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، حل تمرینات و سوالات اضافه و مسائل سطح بالا است. هر چه سوالات و تمرینات بیشتری حل کنید و ذهن خودتان را بیشتر آماده کنید، نمرات بالاتری هم خواهید گرفت.

عبارتهای کلیدی: موفقیت تحصیلی دانشجویان، راز های موفقیت در کنکور، تعریف موفقیت تحصیلی، موفقیت تحصیلی چیست، رمز موفقیت در درس خواندن چیست، راه های موفقیت تحصیلی، راز موفقیت در درس ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1540 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image