ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

به اشتراک گذاری

10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل در این بخش ارائه شده است. در کنار تلاش و کوشش خود دانش آموز و دانشجو و سایر پارامترها، استفاده از جلسات و کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل و داشتن معدل بالا و .... مفید است.

1- در جلسات تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد دانشجویان و دانش اموزان بسیار کمتر از جلسات تدریس دانشگاه و مدرسه است و یادگیری بهتر اتفاق می افتد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟

2- جلسات تدریس خصوصی را در هر زمانی از روز می توان برگزار کرد و این خود یک عامل مهم برای افزایش بازدهی این جلسات است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی ندارند و دلیل آن برگزاری کلاسها در زمان نامناسب است.

3- تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را می توان کم و زیاد کرد و هر تعداد جلسه که مورد نیاز باشد را می توان برگزار نمود. می توان جلسات بیشتری را به تمرین و حل مسئله اختصاص داد و بر روی مسائل و مطالب مهمتر متمرکز شد.

4- در کلاسها و تدریس خصوصی به تناسب سطح علمی دانشجو و دانش آموز می توان مطالبی را ارائه کرد که برای او مفیدتر باشد. ممکن است برای یکی از دانش آموزان لازم باشد فرمولها را بیشتر مورد بررسی قرار داد و برای دیگری تمرینات بیشتری حل کرد. کلاسهای تدریس خصوصی انعطاف بالایی دارد.





مطالعه این مقاله هم مفید است: در چه مواردی نباید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد؟

5- کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل دانشجو دانش آموز برگزار می گردد. همین امر باعث می شود که وقت دانشجو و دانش آموز در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشود.

6- در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی اگر دانش آموز و دانشجو تشخیص دهد که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خوب نیست، می تواند معلم و مدرس خود را عوض کند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و انتخاب مدرس و معلم مورد نظرتان بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک نمائید.

7- در کلاسهای تدریس خصوصی چون زمان بیشتری برای ارائه دروس وجود دارد، می توان تمرین و مسئله بیشتری حل کرد و نمونه سوالهای امتحانی سالهای قبل را هم مورد بررسی قرار داد.

8- در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی حتی اگر اشکال و سوالی مرتبط با پایه های قبل وجود داشته باشد می توان آن را برطرف نمود. به عنوان مثال بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان اشکالاتی که در درس ریاضی دارند به پایه های قبل بر می گردد. این اشکالات را در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نمی توان برطرف نمود.



مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس هم پیشنهاد می شود.

9- کلاسهای خصوصی چون در منزل دانشجو و دانش آموز برگزار می گردد جو و محیط راحتتری دارد و یادگیری در آن بهتر اتفاق می افتد.

10- کلاسهای مدرسه و دانشگاه یکی دو هفته مانده به امتحانات به صورت کامل تعطیل می شود و اگر دانشجو و دانش آموز اشکالی داشته باشد به مدرس و معلم خودش دسترسی ندارد. کلاسهای تدریس خصوصی را تا روز و شب قبل از امتحان می توان برگزار کرد و هر اشکالی را برطرف نمود. در بسیاری از موارد جلسه جمع بندی روز قبل از امتحان به اندازه 10 جلسه تدریس خصوصی مفید و کارگشاست.

با توج به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید در تحصیل موفق شوید کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب در اختیار دارید. البته مطالعه و حل تمرین و مسئله و ... هم لازم است. ولی به هر حال بسیاری از اشکالات را در کلاسهای تدریس خصوصی می توان برطرف کرد.



این مقاله را هم بخوانید: چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 868 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image