ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

به اشتراک گذاری

برای موفقیت در درس و تحصیل فقط شرکت در کلاس ها تدریس خصوصی کافی نیست بلکه باید از این کلاس ها خوب استفاده نمائید. برای استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم فرصت خواهید داشت که در بین جلسات تدریس تمرین و مسئله حل کنید و همین امر کیفیت یادگیری شما را خیلی افزایش می دهد.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه برگزار کنید و نه به جای انها. به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

3- در کلاسهای تدریس خصوصی به مدرس خودتان بگویید که جزوه و کتاب درسی و جزوه کلاسی را ملاک قرار دهد و نه جزوه خودش را. به هر حال امتحان پایانی شما از جزوه درسی شما مطرح می گردد.

4- در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و در کنار جلسات تدریس خصوصی مسئله و تمرین حل کنید. حل تمرین و مسئله برای دروسی مانند ریاضی برای یادگیری مهم و حیاتی است.


5- جلسات تدریس خصوصی را به عنوان مکمل کلاسهای مدرسه و دانشگاه در نظر بگیرید. فکر نکنید همین که در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کردید دیگر لازم نیست کاری انجام دهید.

6- در طول ترم مطالبی را که در کلاسهای خصوصی و کلاسهای دیگر یاد می گیرید به صورت مداوم مرور کنید.



مطالعه مقاله نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم مفید است.

7- اشکالاتی که حین مطالعه و حل تمرین برای شما پیش می آید را یادداشت نموده و در کلاسهای تدریس خصوصی از مدرس خصوصی خودتان بپرسید.

8- مدرس خصوصی خودتان را با دقت انتخاب نمائید. برای مشاهده رزومه و لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

9- برای موفقیت در امتحانات و موفقیت در کنکور کلاسهای خصوصی را به عنوان یک راهکار خوب و مناسب در نظر بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید.

10- اگر در طول ترم وقت نکردید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید، در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می توانید کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید.



مطالعه مقاله نحوه یادگیری بهتر و سریعتر دروس با کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 595 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image