ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس موفق و خوبی داشته باشیم ؟

چگونه تدریس موفق و خوبی داشته باشیم ؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید تدریس خوب و موفقی داشته باشید، در مرحله اول باید وقتی کار تدریس را شروع می کنید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید واقعا از سر علاقه باشد. اگر واقعا به کار تدریس، هر چند کم، علاقه دارید این کار را شروع نمائید. نه تنها در مورد تدریس و تدریس خصوصی، بلکه در مورد هر کار دیگری هم این قاعده درست است که اگر به کاری علاقه داشته باشید آن را بهتر انجام می دهید. بنابراین از سر اجبار به تدریس روی نیاورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی



نکته دیگری که باید در کار تدریس در نظر بگیرید و برای ارائه تدریس خوب و موفق آن را مورد توجه قرار دهید، انتخاب دروس تدریسی است. سعی کنید دروس محدودی را انتخاب نمائید و در بلند مدت در آنها به تسلطی برسید که شما را از بقیه متمایز کند. اگر تعداد زیادی درس تدریس کنید، در همه ی آنها در سطح متوسط می توانید ظاهر شوید و درآمد شما هم به صورت متوسط باقی خواهد ماند. بنابراین تعداد درس محدودی را انتخاب نموده و درآنها به تسلط کامل برسید. در ضمن، از بین دروس مختلف دروسی را انتخاب نمائید که هم به آنها بیشتر علاقه دارید و هم بازار تدریس آنها خوب است. ممکن است شما به درس خاصی علاقه مند باشید ولی متقاضی تدریس برای آن وجود نداشته باشد. بنابراین هم علاقه خودتان و هم اینکه چه میزان متقاضی برای تدریس آن درس وجود دارد را در نظر بگیرید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس خصوصی کنیم و تدریس خوبی داشته باشیم؟



حال اگر با علاقه به تدریس روی آورده اید و دروس محدود و مناسبی را برای تدریس انتخاب کرده اید کار شما به نسبت بسیاری از افراد راحت تر و آسان تر است. در مرحله بعد سعی کنید برای ارئه تدریس خوب و موفق تا جایی که می توانید بر دروس تدریسی خودتان مسلط شوید. به مرور زمان و حتی حین برگزاری کلاسهای تدریس، مطالعه و یادگیری را قطع نکنید. سعی کنید روز به روز بر دروسی تدریسی خودتان مسلط تر شوید. دقت کنید که به هر میزان جایگزین کردن شما سخت تر باشد، درآمد شما هم بالاتر خواهد رفت. بنابراین آنقدر بر دروس تدریسی خودتان مسلط شوید که شاگردهای شما به ذهنشان هم خطور نکند که مدرس دیگری می تواند جایگزین شما شود. برای موفقیت در تدریس مطالعه موارد زیر هم خالی از لطف نیست.





علاوه بر موارد گفته شده، برای ارائه تدریس خوب و موفق و موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا، باید بتوانید خوب شاگرد جذب نموده و شاگردهایتان را با ارائه تدریس عالی حفظ کنید. برای جذب شاگرد یک راهکار خوب که وجود دارد درج آگهی تدریس در همین سایت است. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا می خواهید فعالیت در این زمینه را شروع کنید، آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان در سایت پربازدید ایران مدرس (همین سایت) درج کنید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج قرار دارد. بازدید سایت ایران مدرس در یاام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و ... فرصت درج آگهی رایگان تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در ایران مدرس آگهی ویژه دارند آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند.



برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



مهمترین نکته برای موفقیت در تدریس توجه به این نکته است که شما برای برگزاری تعداد محدودی جلسات تدریس یا تدریس خصوصی از شاگردانتان پول نمی گیرید. بلکه شما برای رساندن آنها به نتیجه مطلوب مورد نظرشان است که مبلغ را دریافت می نمائید. بنابراین با این دید در کلاسهای تدریس خصوصی و یا کلاسهای تدریس نیمه خصوصی و گروهی حاضر شوید. تلاش کنید تا شاگردهای شما نتیجه بگیرند و به این ترتیب درآمد خودتان از کار تدریس را هم روز به روز افزایش دهید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهای شما ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی شما را به دوستان، آشنایان و فامیلهایشان معرفی خواهند کرد.



مطالعه مقاله برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1100 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image