ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در زمان و مکان مناسب

برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در زمان و مکان مناسب

به اشتراک گذاری

کلاسهای خصوصی معمولا در منزل خود دانشجو و دانش آموز برگزار می گردد. اگر کلاسها را در آموزشگاه هم برگزار می کنید بهتر است از منزل شاگردتان خیلی دور نباشد که وقت زیادی از او نگیرد. در رابطه با زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم سعی کنید کلاس را در زمانی برگزار نمائید که شاگرد شما خیلی خسته نباشد و گیرایی خوبی برای یادگیری مطالب داشته باشد. به عنوان مثال روزهایی که شاگرد شما کلاسهای زیادی در مدرسه یا دانشگاه داشته است، برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی مناسب نیست.



برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

هر چند که برگزار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی در منزل دانش آموز و دانشجو برای مدرسین تدریس خصوصی کمی دردسر ساز است و مدرسین ترجیح می دهند همه ی کلاسهای خودشان را در طول روز به صورت یکجا مثلا در یک آموزشگاه برگزار کنند، ولی به هر حال یکی از مزیتهای کلاسها و جلسات تدریس خصوصی این است که کلاس در منزل خود دانشجو و دانش آموز برگزار می شود. می دانید که خصوصا در ایام امتحانات وقت دانش آموزان و دانشجویان خیلی مهم می شود و به این دلیل ترجیح می دهند به جای ماندن در ترافیک و برگزاری کلاس در آموزشگاهها، کلاسهای تدریس خصوصی را در منزل خودشان برگزار نمایند. به هر حال اکثر مدرسین تدریس خصوصی خودشان هم این امر را می دانند و با آن مشکلی ندارند. بنابراین سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را در منزل خود شاگردتان برگزار کنید. البته اگر کارتان خیلی خوب باشد ممکن است بعدا شاگردانتان حاضر باشند به محلی که شما تعیین می کنید و به آموزشگاه برای برگزاری کلاس هم بیایند. به هر حال، جو منزل راحت تر است و ممکن است در یادگیری بهتر متقاضیان تدریس موثر باشد. برای اینکه وقت شما هم در مسیر رسیدن به منزل شاگردانتان خیل تلف نشود، همانطور که در مقالات قبلی گفته شد، کلاسهایی را بردارید که به شما نزدیک باشند. اگر ساکن غرب تهران هستید، کلاسهای شرق تهران را به مدرسینی بسپارید که ساکن شرق تهران هستند.



مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی برای آموزش بهتر دروس لازم است؟ را هم پیشنهاد می کنیم.



در رابطه با زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم همانطور که گفته شد، بهتر است کلاسها را وقتی برگزار کنید که هم خودتان خیلی خسته نباشید و هم برای شاگردتان قبل از برگزار کلاس خصوصی، روز خسته کننده ای نبوده باشد. البته در ایام امتحانات که تعداد کلاسهای خودتان زیاد می شود مسلما کلاسهای اخر روز خسته خواهید بود پس حداقل زمان کلاس را به گونه ای تعیین کنید که شاگرد شما خسته نباشد. مدت زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را هم خیلی طولانی در نظر نگیرید. اگر کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم برگزار شوند معمولا این امر لازم نخواهد بود. اگر درسها بر روی هم انباشت گردد، در ایام امتحانات مجبور خواهید شد دو جلسه و یا سه جلسه پشت سر هم برگزار نمائید و بازدهی کار پایین می آید. به هر حال اگر مدت زمان برگزاری کلاس خیلی طولانی شد هر یک ساعت یک بار استراحت کوتاهی به شاگردتان بدهید. با در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی، به عنوان یکی از پارامترهای مهم، هم شاگردانتان نتیجه مناسب را خواهند گرفت و هم خودتان در کار تدریس موفق خواهید شد.



این مقاله را هم بخوانید: بهترین زمان استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



مطالعه مقاله دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image