ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی داشتن جدیت و انعطاف در کلاسهای تدریس خصوصی

داشتن جدیت و انعطاف در کلاسهای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در جلسات تدریس خصوصی جدی باشید و خودتان تا جایی که ممکن است کلاسها را با جدیت برگزار نمائید تا شاگردانتان هم کلاسها را جدی بگیرند  و در نهایت نتیجه لازم را بگیرند. مثلا اگر تمرینی به آنها می دهید تا بین جلسات تدریس حل کنند، حل تمرین و مسئله را با جدیت پیگیر باشید و از آنها بخواهید. در عین حال در زمان برگزاری کلاسها و موارد جنبی انعطاف لازم را داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شد یکی از مهمترین مواردی که درکلاسهای تدریس خصوصی باید در مورد آن جدیت به خرج دهید حل تمرین و مسئله است. در بسیاری از اوقات پدر و مادر شاگرد شما هزینه می کنند برای فرزندشان کلاسهای تدریس خصوصی را با شما هماهنگ می کنند تا بلکه فرزند ایشان درس بخواند و در درس و تحصیل خودش موفق باشد. حال شما مسئول نتیجه گرفتن این شاگردتان هستید و بعضا پیش می آید که خود شاگردتان در حل تمرین و مسئله و درس خواندن در طول ترم تنبلی می کند. شما با جدیتی که به خرج می دهید باید تمرینها و مسائل را به صورت حل شده از ایشان بخواهید و کاری کنید که در طول ترم درس بخواند. به این معنی که جوری نباشد که وقت بگذرد و به ایام امتحانات نزدیک شوید و فقط کلاسها به صورت نمادین برگزار شده باشد. اگر می خواهید در کار تدریس موفق شوید و ترمهای بعد هم همان دانشجویان و دانش اموزان با شما تماس بگیرند در کار خودتان جدی باشید و با جدیت روند کلاسها و حل تمرین و مسئله و ... را دنبال کنید تا شاگردانتان نتیجه بگیرند. همان شاگردی که حین برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی جدیت شما را می بیند و ممکن است خوشش هم نیاید، وقتی که در نهایت نتیجه می گیرد، از شما تشکر هم خواهد کرد. در کنار جدیت، در بعضی از موارد ممکن است لازم باشد انعطاف هم به خرج دهید. مثلا در مورد زمان برگزاری کلاس تدریس خصوصی، تعداد جلسات، مدت زمان برگزاری هر جلسه تدریس و ... منعطف باشید. حتی در مورد هزینه کلاسها هم اگر تعداد کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زیاد بود می توانید با شاگردانتان راه بیائید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 728 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image