ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی عملکرد عالی در جلسات اول تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

عملکرد عالی در جلسات اول تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

به اشتراک گذاری

در کار تدریس خصوصی جلسه اول بسیار مهم است. بخش عمده ای از ذهنیتی که شاگرد شما به نسبت شما پیدا می کند در جلسه اول تدریس شکل می گیرد. بنابراین تلاش کنید در جلسه اول بسیار عالی عمل کنید. البته همین روند را در جلسات بعدی هم ادامه دهید ولی به هر حال، روی جلسه اول حساب جداگانه ای باز نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟

قبل از این کلاس تدریس خودتان را شروع کنید، درس و مبحثی که باید تدریس کنید را بپرسید. از شاگرد خودتان منبع درس (کتاب یا جزوه) و ... را بپرسید. در ادامه تلاش کنید تا مبحث مورد نظر را مرور کرده و مطمئن شوید که بر آن مسلط هستید. همان جلسه اول و قبل از شروع کلاسهای تدریس خصوصی از شاگرد یا شاگردانتان جزوه نخواهید. همین خودش باعث عدم اطمینان می گردد. این شک را برای شاگردتان به وجود می آورد که شما درس را بلد نیستید و می خواهید خودتان درس را بخوانید تا بلد شوید. هر چند مرور قبل از جلسات تدریس همواره لازم است ولی از شاگرد خودتان جزوه نگیرید. البته، اگر چند جلسه از کلاس تدریس گذشت و اعتماد شاگردتان جلب شد می توانید جزوه را بگیرید و برای خودتان کپی تهیه کنید و قبل از جلسات تدریس مرور کنید. ولی قبل از جلسه اول این کار را نکنید. بسیاری از کلاسهای تدریس خصوصی بیش از یک جلسه ادامه پیدا نمی کند. دلیل این امر فقط می تواند این باشد که مدرس نتوانسته است نظر شاگردش را در همان جلسه اول جلب کند. دقت کنید هر شاگرد شما ممکن است دهها جلسه با شما داشته باشد. بنابراین هر شاگرد هم ارزشمند است. در جلسه اول تدریس خصوصی به اندازه کافی سوال بپرسید. بپرسید که شاگردتان کجاها ضعف دارد و چه نوع تدریسی را می پسندد. کمی درس ارائه کردید باز سوال بپرسید آیا به این شکل که شما تدریس می کنید خوب است؟ به هر حال به همیشه حق با مشتری است و در کلاسهای تدریس خصوصی شاگرد شما مشتری شما است. با پرسیدن سوالات اشکالاتی را که وجود دارد تشخیص دهید و با تدریس مناسب درست به هدف بزنید. خلاصه اینکه، اگر می خواهید جلسات تدریس شما ادامه پیدا کند، جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی را بسیار عالی برگزار نمائید و در جلسات بعدی هم تلاش کنید همواره بهتر و بهتر شوید.



مطالعه مقاله جلسه اول تدریس در دانشگاه هم پیشنهاد می شود.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 990 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image