ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کلاسهای تدریس خصوصی، نمرات بالا و افزایش معدل

کلاسهای تدریس خصوصی، نمرات بالا و افزایش معدل

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی در صورتیکه درست و به جا استفاده شوند برای دستیابی به نمرات بالا در دروس مختلف و همچنین برای افزایش معدل و موفقیت در کنکور می تواند مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی مزیتهایی دارد که آنها را از کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و کلاسهای گروهی متمایز می سازد. اگر می خواهید در تحصیل خودتان موفق باشید، کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه یادگیری بهتر و سریعتر دروس با کلاس های تدریس خصوصی



البته در حالتهایی که در حال آمادگی برای یک آزمون مهم مانند آیلتس یا تافل هستید و برای مطالعه وقت کافی ندارید، در این حالت هم جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی تعداد افرادی که در کلاس حاضر هستند به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه بسیار کمتر است و بنابراین دانش آموز و دانشجو راحت تر می تواند سوالات خودش را بپرسد و اشکالاتش را بر طرف نماید. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس و معلم را خود دانشجو یا دانش آموز یا والدینش انتخاب کرده و اگر کیفیت کلاس مطلوب نباشد، می توانند مدرس دیگری را جایگزین کنند. کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل شاگرد برگزار شده و این باعث می گردد تا در یک محیط راحت تر جلسات تدریس برگزار شده و در نتیجه یادگیری بهتر اتفاق بیافتد. در دروسی مانند ریاضی و فیزیک ممکن است دانشجو یا دانش آموز از بحث های سالهای گذشته سوال و اشکال داشته باشد، این سوالات را معمولا در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه نمی توان پرسید و دانش آموزان و دانشجویان حتی از مظرح کردن آن امتناع می کنند. چون ممکن است در کلاس درس مورد تمسخر قرار بگیرند. اما در کلاسهای تدریس خصوصی هر اشکالی را می توان برطرف کرد. کلاسهای تدریس خصوصی اگر بدرستی و به موقع مورد استفاده قرار بگیرد می تواند در موفقیت تحصیلی و افزایش معدل دانشجو دانش آموز نقش بسزایی داشته باشد. جلسات و کلاسهای خصوصی را نباید به ایام امتحانات موکول کرد. در ایام امتحانات معمولا دانشجویان و دانش آموزان استرس زیادی دارند. از طرفی حجم زیادی از دروس برای مطالعه و یاد گرفتن وجود دارد. بنابراین، بهتر است کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم برگزار شود تا متقاضیان تدریس خصوصی با خیال راحت درس را یاد بگیرند.



مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی و رفع اشکال در دروس مختلف هم مفید است.

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، تدریس زیست شناسی، هندسه، دروس دانشگاهی، کنکور، برق، مکانیک و انواع درسها و رشته های مختلف فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به حدود 30000 بازدید در روز می رسد. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس می رسد. بنابراین لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی در این وب سایت ارائه شده است و با خیال راحت می توانید مدرس تدریس خصوصی خودتان را از این لیست انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی عبارت ذکر شده، لیست مدرسین به شما نشان داده خواهد شد. هر مدرس توضیحاتی در مورد سوابق کاری، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و ... خودش ارائه کرده است. با توجه به توضیحات ارائه شده مدرس تدریس خصوصی خودتان را انتخاب نموده و با او تماس بگیرید و کلاسها را هماهنگ کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبول شدن در امتحانات با نمرات بالا را هم بخوانید.


اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی و جلسات تدریس در منزل بیشترین استفاده را ببرید، در مرحله اول تلاش کنید کلاسها را در طول ترم برگزار نمائید. در مرحله بعد در کنار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی حتما مطالعه، حل تمرین و مسئله، مرور و ... را از یاد نبرید. فکر نکنید چون در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت می کنید دیگر مطالعه و تلاش خودتان لازم نیست. در هر حال حل تمرین و مسئله، مطالع و مرور و ... لازم و ضروری است. کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان کمک می تواند در کنار موارد دیگر به موفقیت تحصیلی شما منجر گردد. برای مطالعه بیشتر در مورد کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت در تحصیل بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای دانلود جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی هم به بخش دانلود همین سایت (ایران مدرس)  مراجعه کنید.











منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 595 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image