ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه خوب تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و آموزش موفق باشیم؟

چگونه خوب تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و آموزش موفق باشیم؟

به اشتراک گذاری

برای ارائه یک تدریس خوب و مناسب و به منظور موفقیت در تدریس خصوصی و موفق شدن در کار آموزش خصوصی دروس مختلف در منزل و آموزشگاه موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- قبل از شرکت در کلاس تدریس و تدریس خصوصی درس مورد نظر را مطالعه کنید. با مطالعه دروس تدریسی می توانید بر درس مورد نظر خودتان مسلط شده و در کلاس تدریس و تدریس خصوصی به بهترین وجه مطلب را ارائه کنید. با بالا بردن تسلط خودتان بر مطالب تدریسی، به شکل بهتری هم می توانید مطالب را بیان کنید و مطالب به دردبخورتر را هم ارائه خواهید کرد. اگر می خواهید روز به روز در کار تدریس موفق تر باشید و درآمد بالاتری کسب کنید بدنبال راهکارهایی باشید که درسهای مورد نظرتان را بهتر ارائه کنید و برای شاگردانتان کلاسهای مفیدتری برگزار نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی

2- دروسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید. درسهایی را تدریس کنید که خودتان هم از تدریس انها لذت می برید. به عنوان مثال اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید، کلاسهایی را قبول کنید که در زمینه آموزش و تدریس ریاضی باشد. اگر خودتان به دروس تدریسی علاقه داشته باشید در تدریس و آموزش انها موفق تر هم عمل خواهید کرد.

3- در کلاسهای تدریس هم درس بدهید و هم مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس گروهی یا تدریس خصوصی به صورت ترکیبی عمل کنید. هم درس را ارائه کنید و هم تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیب شاگردهای شما هم درس را بهتر یاد می گیرند و هم کلاسهای متنوع و جذابتری خواهید داشت. بسیاری از اوقات شاگردان شما خود درس را یاد نمی گیرند ولی با حل تمرین و یکی دو مثال می توانند در آموزش آن موفق باشند.



مطالعه مقاله عوامل موثر در تدریس خوب و موفق و روشهای نوین و پویای تدریس را هم پیشنهاد می کنیم.


4- برای زمانهای بین جلسات تدریس و تدریس خصوصی به شاگردانتان تمرین و مسئله بدهید. برای بسیاری از دروس مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله ضروری است. به دانش آموزانتان تمرین و مسئله بدهید و از آنها بخواهید در زمانهای بین جلسات تدریس تمرینات را حل کنید. خودتان تمرینات را بررسی نموده و راه حل صحیح آن را ارائه دهید. برای دروس دیگر مانند زبان و عربی و زیست هم در بین جلسات تدریس از شاگردانتان بخواهید که دروس را مرور نمایند.

5- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید. در طول ترم زمان بیشتری برای یادگیری وجود دارد. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم شاگردهای شما با احتمال بیشتری نتیجه می گیرند و خود شما هم در کار تدریس موفق تر خواهید بود. مشکل بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان این است که مطالعه دروس و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول می کنند. شما به شاگردان خودتان تویه کنید که کلاسهای تدریس خصوصی را زودتر شروع کرده و در طول ترم هم درس بخوانند. برای مطالعه مطالب بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.









اگر در زمینه تدریس خصوصی در تهران و اصفهان فعالیت دارید و با درج آگهی تدریس قصد دارید کار خودتان را رونق ببخشید، شاگرد بیشتری جذب نمائید و درآمدتان را از کار تدریس افزایش دهید، می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده و متقاضیان تدریس دروس دانشگاهی و دبیرستان در تهران، استان تهران، اصفهان و استان اصفهان و کل کشور قرار گرفته و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.



مطالعه مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم پیشنهاد می کنیم.

برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده، ثبت نام کنید، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. برای درج اگهی تدریس موثر و پربازده، در عنوان آگهی مهمترین دروسی که تدریس می کنید را بیان نمائید. در متن آگهی تدریس هم توضیحات کاملی از سوابق کاری، رزومه و ... خودتان ارائه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1127 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image