ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی اولین جلسه تدریس و تدریس خصوصی

اولین جلسه تدریس و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اولین جلسه تدریس و تدریس خصوصی مهمترین جلسه تدریس است. در رابطه با اولین جلسه تدریس و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟

1- در اولین جلسه تدریس و تدریس خصوصی بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید. حلسه اول تدریس و تدریس خصوصی بسیار مهم است. در جلسه اول تدریس شاگردهای شما دیدی به نسبت شما پیدا می کنند، که اگر دید خوبی باشد تا پایان ادامه پیدا می کند و اگر دید مناسبی به نسبت شما و نحوه تدریس شما پیدا نکنند، تغییر دادن آن بسیار سخت است.

2- قبل از از جلسات تدریس و تدریس خصوصی آمادگی کامل در خودتان ایجاد نمائید و قبل از اولین جلسه تدریس خصوصی از همیشه آماده تر باشید. یکی از مهمترین فاکتورها برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی تسلط بر مباحث تدریس می باشد. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید و درآمد زیادی از تدریس خصوصی کسب نمائید، سعی کنید همیشه مسلط بر درس در کلاس تدریس آماده شوید. این مطلب برای جلسه اول تدریس مهمتر نیز می باشد.



پیشنهاد می شود مقاله اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم را هم بخوانید.

3- در اولین جلسه تدریس از شاگردهای خودتان سوالات کافی بپرسید تا سطح علمی آنها را ارزیابی نمائید و کلاسهای خودتان را به گونه ای هماهنگ کنید که برای اکثر شاگردانتان مفید باشد. اگر کلاس خصوصی دارید که کارتان راحتتر است. با پرسیدن چند سوال، سطح علمی شاگرد خودتان را خواهید فهمید. اگر در کلاس گروهی تدریس می کنید به صورت رندوم هر از چند گاهی از یکی از دانش آموزان یا دانشجویان سوالی بپرسید تا برای شما سطح متوسط معلومات شاگردها مشخص شود. در ادامه سطح مطالب ارائه شده را به گونه ای تنظیم کنید و سوالها و تمریناتی که حل می کنید را به نحوی انتخاب نمائید که برای اکثریت قریب به اتفاق شاگردهایتان مفید باشد.





مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهایی برای افزایش تاثیر کلاس های تدریس خصوصی

4- در جلسات اول تدریس و تدریس خصوصی سراغ مطالبی که بر آنها مسلط نیستید نروید. اگر خودتان شخصا مبحثی را خیلی بهتر تدریس می کنید، همان مبحث را هم در جلسه اول تدریس ارائه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 961 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image