ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کسب نمره عالی در درس ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات

کسب نمره عالی در درس ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات

به اشتراک گذاری

کسب نمره عالی در درس ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات و راهکارهایی که می تواند منجر به موفقیت در درس ریاضی گردد در این بخش توضیح داده شده است. برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.



بهترین زمان برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، نه دقیقا در ایام امتحانات و بلکه چند ماه قبل از آن است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در طول ترم درسها را کنار گذاشته و نزدیک ایام امتحانات به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می افتند.



اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و در بعضی از قسمتهای آن اشکال دارید راه حل دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی است. البته به هوای جلسات تدریس خصوصی نمی توان مطالعه و تمرین و کلاسهای مدرسه و دانشگاه را کنار گذاشت. ولی، جلسات آموزش خصوصی ریاضی می تواند به عنوان یک عامل کمک کننده مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.





استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.



پیشنهاد می شود مقاله زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.





راهکارهایی برای کسب نمره بالا و موفقیت در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است.

1- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه تدریس ریاضی شرکت کنید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم برای رفع اشکال استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

4- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی حتما جزوه یادداشت کنید. با یادداشت جزوه تمرکز شما افزایش می یابد و مطالب را بهتر می فهمید.

5- اگر در بعضی از بخشهای درس اشکال اساسی دارید، از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

6- مرور را فراکوش نکنید. حین مطالعه درس ریاضی می توانید فرمولها و روابط را برای خودتان خلاصه برداری کنید و در مرورهای بعدی از آنها استفاده نمائید.

7- تا جایی که می توانید و وقت دارید، تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تمرینات بیشتری برای درس ریاضی حل کنید تسلط شما افزایش می یابد. البته حین تمرین حل کردن باید به نحوه حل تمرین فکر کنید و خودتان راه حل ارائه دهید. حتی اگر راه حل شما اشتباه هم باشد اشکالی ندارد ولی حتما قبل از اینکه حل درست سوال را نگاه کنید، خودتان به حل مسئله فکر کرده و راه حلی ارائه دهید.



مطالعه مقاله نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.



برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.



اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید.



در بسیاری از موارد کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بالایی دارد و به این دلیل که به نسبت کلاسهای گروهی افراد کمتری در آن شرکت دارند، برای سوال پرسیدن و رفع اشکال در کلاس مفیدو موثر است. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش اموزان و افراد ضعیف نیست. ممکن است یک دانش اموز یا دانشجوی متوسط هم با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا سایر دروس به یکی از دانش اموزان قوی کلاس تبدیل گردد. یا یک دانش اموز قوی و متوسط هم ممکن است در مبحث خاصی اشکال داشته باشد و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی رفع اشکال انجام دهد. در حالت دیگر، هر دانشجو یا دانش آموزی ممکن است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به دلیلی غیبت کند و با استفاده از کلاسهای خصوصی این غیبت را جبران نماید. بنابراین شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.



مطالعه نمائید: بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران و کل کشور



برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید.یکی از نکات مهم در یادگیری درس ریاضی این است که در کلاس درس حواستان جمع باشد. وقتی که معلم ریاضی و یا دبیر ریاضی شما در حال توضیح دادن درس است سعی کنید که حتما با دقت گوش دهید. نکته بردارید. سوال بپرسید و حضور فعالی در کلاس داشته باشید. هر مطلبی را که متوجه نشدید بپرسید.

فقط اینکه در کلاس ریاضی حاضر باشید کافی نیست. حتی در نوشتن جزوه ریاضیتان سلیقه به خرج دهید که بعدا برای خواندن جذاب باشد. حین تدریس ریاضی توسط معلمتان حتما به دقت گوش دهید. این اولین قدم در موفقیت در ریاضی است.

نکات دیگری برای یادگیری درس ریاضی در مقالات دیگر همین وب سایت ارائه شده است.


مطالعه مقاله چگونه امتحان ریاضی را بیست شویم هم مفید است.

ضمنا، اگر به مدرس و معلم خصوصی ریاضی نیاز دارید به بخش تدریس خصوصی همین وب سایت مراجعه نمائید.

آمار بازدید: 990 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمد مهاجر پنج شنبه ۰۴ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

مطالبتون خیلی مفیده و من خیلی لذت بردم ادامه بدین????????????