ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی بهمن 1401

تخفیف ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی بهمن 1401

به اشتراک گذاری

تخفیف ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی بهمن 1401 - به اطلاع می رساند، در سایت ایران مدرس یک تخفیف ویژه به مناسبت شروع ترم جدید (بهمن 1401) در نظر گرفته شده است. مهلت استفاده از تخفیف ارائه شده ساعت 12 شب امروز دوشنبه 18 بهمن 1401 است. در قالب این تخفیف از 10 تا 25 درصد تخفیف برای درج آگهی ویژه می توانید استفاده کنید. مدرسینی که قبلا در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند تخفیفات قبلی خودشان را هم دارند.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟


در ضمن، مدرسینی که هم اکنون آگهی ویژه دارند هم می توانند از این تخفیف استفاده نموده و آگهی ویژه دفعه بعدی خودشان را رزرو نمایند. شرایط استفاده از تخفیف ارائه شده به صورت زیر است. مدرسین محترم به نسبت اینکه آگهی تدریس خودشان را چند ماهه ثبت نمایند، از 10 تا 25 درصد تخفیف خواهند داشت. به عبارت دیگر، شرایط استفاده از تخفیف به صورت زیر است:


1- ثبت آگهی ویژه به مدت 1 ماه ----------- 10 درصد تخفیف
2- ثبت آگهی ویژه به مدت 2 ماه ----------- 15 درصد تخفیف
3-  ثبت آگهی ویژه به مدت 3 ماه ----------- 20 درصد تخفیف
4-  ثبت آگهی ویژه به مدت 6 ماه ----------- 25 درصد تخفیف


همانطور که گفته شد، تخفیف ارائه شده علاوه بر تخفیفات قبلی است. دقت کنید که تخفیف ارائه شده به قیمتهای ارائه شده در سایت اعمال نشده است. خودتان بسته به تعداد ماه و تعداد ستاره مد نظرتان، مبلغ را محاسبه نموده و به صورت آنلاین پرداخت نمائید و یا مبلغ را کارت به کارت کنید.


پیشنهاد می شود مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را هم بخوانید.



به عنوان مثال، اگر شما قبلا 4 بار آگهی ویژه ثبت کرده اید، با توجه به توضیحاتی که در بخش تعرفه سایت ارائه شده است، 20 درصد تخفیف به صورت کلی دارید (این تخفیف به خاطر دفعات قبلی درج آگهی تدریس است و ربطی به تخفیف حاضر ندارد). در حالت عادی اگر بخواهید آگهی 2 ماهه 2 ستاره ثبت کنید، در جدول تعرفه مبلغ 100000 تومان را خواهید دید. حال با احتساب 20 درصد تخفیف کلی ای که دارید، مبلغ پرداختی به 80000 تومان کاهش می یابد. و چون آگهی 2 ماهه می خواهید ثبت کنید، با توجه به مطالب ارائه شده در بالا (تخفیف حاضر)، 15 درصد تخفیف دیگر هم دارید. یعنی به مبلغ 80000 تومان بدست آمده 15 درصد تخفیف دیگر هم اعمال نمائید که نتیجه بدست آمده 68000 تومان خواهد بود. دقت کنید که تخفیف را به همین صورتیکه توضیح داده شده است اعمال نمائید و به صورت مجموع 35 درصد تخفیف به کل مبلغ اعمال نکنید. در نهایت مبلغ 68000 تومان را به صورت آنلاین پرداخت نموده و مشخصات خودتان (اسم، ایمیل و مبلغ پرداختی) را به شماره پشتبانی سایت پیامک کنید.


همانطور که گفته شد، اگر آگهی تدریس خودتان را به صورت 6 ماهه ویژه کنید بیشترین مقدار تخفیف (25 درصد) را خواهید داشت. مهلت استفاده از این تخفیف ساعت 12 شب امروز دوشنبه 18 بهمن 1401 است.


پیشنهاد این مقاله هم مفید است: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


چرا در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کنم؟

1- ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا بهمن 140 بیش از 27000 مدرس ثبت نام کرده اند.
2- بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.
3- در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد.
4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.
5- مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، بارها و بارها آگهی ویژه خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.


برای ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در سایت ایران مدرس و ثبت آگهی ویژه با استفاده از تخفیف ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.


https://www.iranmodares.com/index.php


با تشکر و احترام


مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 1166 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image