ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور پشتکار داشتن در ایام کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور

پشتکار داشتن در ایام کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور

به اشتراک گذاری

پشتکار داشتن در ایام کنکور و در نظر گرفتن ساعت مطالعه لازم در کسب درصد بالای ریاضی کنکور و سایر دروس مفید و موثر است. برای کسب درصد بالا در درس ریاضی در کنکور و در کل برای موفقیت در کنکور و موفقیت در ریاضی کنکور باید پشتکار داشته باشید. سعی کنید به اندازه کافی برای مطالعه و تست زنی و شرکت در کلاسها وقت بذارید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش صحیح و درست مطالعه ریاضی برای کنکور

برای موفقیت در هر کاری داشتن پشتکار لازم و ضروری است. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور و برای موفقیت در کنکور هم داشتن پشتکار شرط اولیه است. درست است که باید در کنار تلاش و کوشش و در کنار داشتن پشتکار، به صورت درست و صحیح هم عمل نمود، ولی به هر حال اگر نخواهید زمان لازم را در نظر بگیرید و اگر پشتکار کافی به خرج ندهید هیچ اتفاقی نمی افتد.

اگر بخواهید در کنکور ریاضی را خوب بزنید باید مطالب را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید. باید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید. برای موفقیت در ریاضی کنکور باید درس را خوب مرور نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و بر مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی مسلط شوید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور باید خوب تست کار کنید و تست ها را با در نظر گرفتن زمان استاندارد بتوانید بزنید. برای انجام تمامی این مراحل داشتن پشتکار و اراده لازم است. باید هدف واضحی برای خودتان ترسیم کنید (مثلا: درصد ریاضی من در کنکور بالای 80 درصد است) و در ادامه برای رسیدن به آن تلاش کنید و با پشتکار کارهایی که گفته شد و لازم است را انجام دهید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم را هم بخوانید.

تمامی افرادی که در کنکور موفق شده اند و در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب نموده اند، زمان کافی را به این کار اختصاص داده اند و برای رسیدن به هدفشان پشتکار کافی داشته اند. شما نیز برای موفقیت در کنکور و ریاضی کنکور با پشتکار کامل ریاضی را بخوانید، تمرین حل کنید، مرور کنید و تست های استاندارد بزنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در زمینه ریاضی کنکور و موفقیت در کنکور بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



















اگر در درس ریاضی اشکال دارید و یا سوالاتی برای شما بدون جواب باقی مانده است، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر برای رفع اشکال، جمع بندی مطالب و حل تمرین و مسئله بیشتر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.



1- تسلط بر تست زنی درس ریاضی و داشتن سرعت کافی در زدن تست های کنکور ریاضی: در نهایت در کنکور شما باید بتوانید تست های ریاضی و سایر دروس را خوب بزنید. بنابراین تلاش کنید، علاوه بر یادگیری عمیق درس ریاضی، مهارتهای تست زنی خودتان را افزایش دهید.

2- آشنایی با روش های درست و صحیح تست زنی کنکور ریاضی: در تست زنی برای درس ریاضی و هر درس دیگری باید عملکرد درستی داشته باشید. مثلا، تست های سخت را رد کنید و برای پایان کار بذارید و یا تست هایی را که بلد نیستید اصلا نزنید تا نمره منفی نگیرید.

3- استفاده از کتاب های کمک آموزشی معتبر برای یادگیری بهتر درس ریاضی: از خواندن کتاب های کمک درسی و تستی خیلی زیاد و کتابهای متعدد پرهیز کنید. برای درس ریاضی علاوه بر کتاب درسی خودتان یکی دو کتاب تست و کمک آموزشی معتبر داشته باشید و از آنها استفاده نمائید.



مطالعه مقاله چگونه ریاضیات را برای کنکور بخوانیم و درصد بالایی کسب کنیم هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1002 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image