ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل

جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

در این مقاله مطالب مفید و کاربردی در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل، نحوه افزایش درآمد از تدریس خصوصی، راهکارهای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و .... ارائه می گردد. اگر می خواهید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و یا کار تدریس را شروع نمائید و از تدریس درامد خوبی کسب کنید، این مقاله را مطالعه نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی



همانطور که قبلا نیز گفته شده است، وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل و در جایگاه اول تا سوم صفحه اول قرار دارد. پس چرا تعدادی از مدرسین ممکن است از درج آگهی تدریس در ایران مدرس نتیجه نگیرند؟! وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت هزاران مطلب آموزشی دارد و در کنار همه ی آنها تبلیغات مدرسین هم نمایش داده می شود. با این وجود، چرا بعضی از مدرسان بیش از 10 بار آگهی خودشان را تمدید کرده اند و بعضی دیگر نتوانسته اند با درج آگهی تدریس در ایران مدرس نتیجه بگیرند؟ به نظر می رسد اشکال کار برای مدرسانی که نمی توانند شاگرد جذب نمایند در آگهی ثبت شده توسط آنها باشد. موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

1- عکس آگهی خودتان را با دقت انتخاب نمائید: تعدادی از مدرسان هیچ عکسی برای آگهی تدریس خودشان در نظر نمی گیرند. اگر عکسی از شما در آگهی شما وجود داشته باشد در جلب اعتماد کاربر و اینکه برای تماس با شما اقدام کنند بسیار موثر است. بهترین عکس هم یک عکس مرتب از خودتان است و نه عکسی که مثلا در زمینه تدریس خصوصی باشد و ... . یک عکس پرسنلی مرتب احتمالا بهترین گزینه است.

به عبارت دیگر عکس شما کمی دانشجویی باشد. یعنی یک عکس مرتب و که یک دانشجو یا مدرس که اهل درس است را نشان می دهد. خیلی ها یک عکس از خودشان که تمام قد است و مثلا در شمال چنین عکسی گرفته اند را قرار می دهند. شما در این عکس ممکن است خوش تیپ افتاده باشید ولی این عکس برای آگهی تدریس مناسب نیست. یا بعضا مشاهده شده که مدرسی یک عکس بسیار نامرتب و با موهای ژولیده از خودش گذاشته است. آیا اگر شما به جای والدین دانش آموز یا دانشجو باشید با چنین کسی تماس می گیرید؟ مسلما نه!

بنابراین، عکس آگهی در جلب اعتماد بسیار مهم است. اگر مدرس خصوصی خانم هستید، یک عکس از چهره شما با مقعنه (عکس پرسنلی - عکس دانشجویی) می تواند بهترین گزینه باشد. دوباره تاکید می شود یک عکس مرتب از خودتان در جلب اعتماد بسیار موثر است.


2- عنوان آگهی تدریس: بیش از 80 درصد کاربران فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید باعث ترغیب کاربر شده و بر روی آگهی شما کلیک می کند. در غیر اینصورت، 80 تا 90 درصد متقاضیان تدریس را از دست داده اید. عنوان آگهی را جذاب و گیرا بنویسید. اگر ویژگی یا افتخاری خاصی دارید آن را در عنوان بیاورید. یک عنوان خوب واقعا در جذب شاگرد به شما کمک بساری خواهد کرد.

3- متن آگهی تدریس: بعضی از مدرسان واقعا در کامل نوشتن این بخش کوتاهی می کنند. در متن آگهی شما هر توضیحی با هر تعداد کاراکتر را می توانید ارائه کنید. تعداد زیادی از مدرسان فقط در حد دو خط می نویسند. با این وضع، چرا متقاضی تدریس از بین هزاران مدرس باید با آنها تماس بگیرد؟!



مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس هم مفید است.



برای جذب شاگرد می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.

1- ثبت نام در آموزشگاههای تدریس خصوصی: یکی از روشهای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی تماس و یا مراجعه به آموزشگاههای مختلف و ثبت نام در آنها و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است. اشکالی که این روش دارد این است که:

اولا آموزشگاهها برای اینکه شاگرد بیشتری داشته باشند قیمت ها را پایین می گویند و بنابراین شما خودتان تعیین کننده قیمت نبوده و درآمد کمی از تدریس خصوصی کسب می کنید.

دوما 30 یا 40 درصد و یا شاید حتی 50 درصد از هزینه تدریس را باید تا جلسه آخر به آموزشگاه پرداخت کنید و این منصفانه نیست.

سوما آموزشگاهها فقط به مدرسانی که خودشان اطمینان کنند شاگرد می دهند. شما اگر همین امروز هم در آموزشگاههای مختلف ثبت نام کنید تا ایام امتحانات که مدرسان خودشان دیگر ظرفیتشان کامل شود با شما تماس نمی گیرند.

2- ایجاد وبلاگ و تبلیغات برای تدریس: می توانید برای خودتان یک وبلاگ بسازید و برای ارائه خدمات تدریس خصوصی توسط خودتان در آن تبلیغ کنید. این روش هم بد نیست فقط اشکالی که دارد این است که اگر شما مثلا در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید، کاربران با جستجوی عبارت تدریس خصوصی فیزیک در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر هیچ وقت به سمت وبلاگ شما هدایت نخواهند شد. مگر اینکه روی وبلاگتان خیلی کار کنید و بعد از یکی دو سال کم کم وبلاگتان بالا بیاید. بهینه سازی وبلاگ و وبسایت برای موتورهای جستجو طوری که در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده شود علم خودش را می خواهد. همین الان تدریس خصوصی فیزیک را در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که ایران مدرس (همین وب سایت) در صفحه اول و جایگاه اول قرار دارد.

3- درج آگهی در روزنامه (مثلا در روزنامه همشهری): اگر ساکن تهران هستید با درج اگهی و تبلیغ در روزنامه همشهری می توانید شاگرد جذب کنید. این روش روش بدی نیست ولی هزینه بالایی دارد. با همان مبلغی که برای درج آگهی در روزنامه برای آگهی تدریس می پردازید، در سایتهای اینترنتی اختصاصی تدریس مانند همین وب سایت (ایران مدرس) می توانید یک ماه آگهی ویژه درج کنید! ضمنا رقابت هم زیاد است. ممکن است در همان یک روز هیچ کس به شما زنگ نزد.

4- چاپ تراکت و پخش آن: می توانید تراکت چاپ کنید و آن را به در و دیوار بچسپانید و یا پخش کنید. این روش هم می تواند جوابگو باشد ولی هم هزینه دارد و هم برای چسپاندن تراکت ها یا پخش آنها هم باید هزینه پرداخت کنید و یا خودتان وقت بذارید. کلا روش متمدانه و با کلاسی نیست. اگر بخواهید کمتر هزینه کنید باید یک چسب و تعدادی تراکت دستتان بگیرید و در سطح شهر آن را بچسبانید. ضمنا، چند محله را می توانید پوشش دهید؟ به هر حال این هم می تواند یک روش باشد و در بعضی از شهرهای کوچک شاید موثر هم باشد.



مطالعه کنید: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

5- ثبت آگهی تدریس در سایتهای آگهی تدریس مانند ایران مدرس (همین وب سایت): به دلایل زیر، این روش بهترین روش برای تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی است:

5-1- مبلغ و هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید. کم کم که سابقه کارتان بیشتر شد و توانائی هایتان هم افزایش یافت می توانید هزینه ای که برای جلسات تدریس مطالبه می کنید را افزایش دهید.

5-2- اگر خوب تدریس کنید و هوای شاگردهایتان را داشته باشید ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و کلاسهای شما محدود به ایام امتحانات نمی گردد. مطمئن باشید که تعداد شاگردهایتان آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید پاسخگو باشید و تعدادی را رد خواهید کرد.

5-3- کل هزینه جلسات تدریس را برای خودتان بر می دارید. هیچ درصدی را به آموزشگاه پرداخت نخواهید کرد. ببینید، اگر شما مثلا در همین سایت (ایران مدرس) آگهی ثبت کنید و در ابتدای کار هزینه ای بپردازید، بعد از آن کل هزینه جلسات تدریس را برای خودتان بر می دارید و این واقعا به نفع شماست.

5-4- وب سایت حاضر برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان مثلا عبارتهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

5-5- درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید به نسبت ثبت آگهی در روزنامه به صرفه تر است. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.

5-6- تبلیغات اینترنتی به نسبت تراکت گستردگی بسیار زیادی دارد. شما اگر بخواهید به عنوان مثال در تهران تراکت پخش کنید و بخواهید تمام محلات را پوشش دهید برای یک روز به بیش از 50 نفر نیاز دارید. تبلیغات تدریس خودتان را در اینترنت ثبت کنید و خیالتان راحت باشد که در سراسر کشور قابل مشاهده است.



در بسیاری از موارد مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنند، در جذب شاگرد موفق عمل نموده ولی در ادامه کار جلسات تدریس آنها توسط متقاضی تدریس کنسل می شود. اگر می خواهید شاگردانتان را حفظ کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- جلسه اول تدریس بسیار مهم است. دیدی که شاگرد شما در جلسه اول تدریس نسبت به شما پیدا می کند تا پایان جلسات باقی می ماند. بنابراین در جلسه اول تدریس خیلی خوب عمل کنید. در بسیاری از مواقع اگر شاگرد شما از کار شما در جلسه و جلسات اولیه تدریس راضی باشد تا پایان ترم کلاسها را با شما ادامه داده و چه بسا ترمهای بعد نیز با شما تماس بگیرد.

2- علاوه بر جلسه اول، در جلسات بعدی تدریس هم خوب عمل کنید. البته همانظور که گفته شد جلسه اول بسیار مهم است و در جلسه اول باید بهترین تدریستان را ارائه دهید. ولی در جلسات بعد هم کیفیت کار را حفظ کنید.

3- به شاگردتان نشان دهید که نتیجه گرفتن او برایتان مهم است. پیگیر امتحانات باشید. کمی به نسبت آنچه انتظار می رود کار اضافه تر انجام دهید. مثلا نمونه سوال یا کتاب کمک آموزشی به شاگردتان هدیه بدهید. حتی می توانید برگه هایی که  روی سربرگ آنها مشخصات خودتان ثبت شده را برای نوشتن جزوات خلاصه در کلاس تدریس استفاده کنید.

4- با شاگردتان صادقانه رفتار کنید. عمدا جلسات تدریس را طولانی نکنید و در حدی که لازم است کلاس بذارید. البته اگر چند جلسه اضافه تر به نتیجه گرفتن بهتر و صد در صدی کمک می کند حتما این جلسات را برگزار کنید. ولی به خاطر منفعت خودتان بدون دلیل جلسات اضافه تر برگزار نکنید.

5- کیفیت کار و تدریستان را روز به روز بهتر کنید. هر بار قبل از جلسه تدریس به خودتان بگویید که این جلسه بهترین جلسه تدریس من خواهد بود و از دفعات قبل بهتر عمل کنید. تسلطتان را روز به روز بر مباحثی که تدریس می کنید افزایش دهید.



در این بخش راهکارهایی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی ارائه می گردد. البته در بخش های دیگر همین وب سایت (ایران مدرس) مطالبی در این زمینه ارائه شده است و در این بخش هم ترکیبی از مطالب قبلی و مطالب جدید ارائه می گردد.

1- خوب تدریس کنید. همانطور که در بخشهای قبلی گفته شد اگر خوب تدریس کنید، در همین ترم حاضر جلسات تدریس شما با شاگردانتان ادامه پیدا می کند و در ضمن ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین تعداد شاگردها و در نتیجه درامدتان بیشتر خواهد شد.

2- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در همین وب سایت در رابطه با راهکارهای مختلف جذب شاگرد توضیحاتی ارائه شده است که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید. با امتحان کردن راهکارهای مختلف جذب شاگرد، تعداد شاگردها و در نتیجه درآمد شما از تدریس خصوصی بیشتر خواهد شد.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

3- در سایت حاضر (ایران مدرس) آگهی خودتان را ویژه کنید. در وب سایت ایران مدرس آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه می توانید درج کنید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند و احتمال جذب شاگرد انها هم بیشتر است. مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کرده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. برای ثبت آگهی رایگان و یا آگهی ویژه در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سات کلیک کنید و در ادامه بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. مطالعه مقاله زیر هم می تواند مفید باشد.



مطالعه نمائید: راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

4- حین تدریس از برگه های خودتان استفاده کنید. در صورتیکه حین تدریس و تدریس خصوصی از برگه هایی استفاده کنید که اسم و شماره تماس خودتان روی آن تایپ شده باشد، این خودش باعث تبلیغات بیشتر برای شما خواهد شد. چون ممکن است شاگردانتان ترم های بعد شماره شما را نداشته باشند و یا اگر بخواهند شما را به کس دیگری معرفی کنند می توانند اطلاعات تماس شما را از این برگه ها بخوانند.

5- به شاگردانتان بسپرید که اگر کسی تدریس لازم داشت به شما بگویند. ممکن است دوست شاگردتان یا فامیل او هم به تدریس نیاز داشته باشد. شاگردهای شما می توانند برای شما شاگردهای جدیدی را پیدا کنند.

6- با همکارانتان و دیگر مدرسان ارتباط داشته باشید. اگر شما مثلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید می توانید با مدرسی که مثلا در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت می کند ارتباط برقرار کرده و اگر شاگرد شما که در حال یادگیری ریاضی با شما است به معلم زبان نیاز داشت شما همکارتان را معرفی کنید و همکار شما هم همین کار را برای شما انجام دهد.

7- در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت)جزوه ثبت کنید. بعد از ثبت اگهی در ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نموده و به این ترتیب بازدید آگهی و در نتیجه احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، یکی از گزینه هایی که در سمت راست به شما نشان داده می شود، امکان درج جزوه را برای شما فراهم کرده است. در آگهی تدریس خودتان توضیحات کافی ارائه دهید. سوابق کاری خودتان را بگویید و ویژگیهای برتری که دارید، رتبه هایی که کسب کرده اید، نظرات مثبت شاگردهای قبلی و ... را بنویسید. اگر می خواهید اگهی تدریس شما در ایران مدرس بازدهی بالایی داشته و زنگ خورهای زیادی داشته باشید، باید متن آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر کسی آن را مطالعه کرد متقاعد شود که با شما تماس بگیرد. البته متن آگهی خودتان را صادقانه بنویسید.

کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس آسان است. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است. متقاضیان تدریس خصوصی با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی انگلیسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهند کرد (خودتان همین الان امتحان کنید). در نتیجه به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و اگر آگهی تدریس خودتان را خوب نوشته باشید با شما تماس خواهند گرفت. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین (بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) سایت تدریس ایران است. این وب سایت بازدید روزانه بالایی دارد و با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بنابراین، اگر می خواهید در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار بگیرید، سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج تبلیغ تدریس شما است.



سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. در هیچ وب سایت تدریس دیگری این تعداد مدرس تدریس خصوصی را به صورت یکجا مشاهده نخواهید کرد. علاوه براین، در ایران مدرس هزاران نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و جزوه آموزشی ارائه شده است. با درج تبلیغ ویژه در این وب سایت، آگهی شما را در کنار تمامی مطالب آموزشی هم نشان خواهیم داد. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

در سایت ایران مدرس بخش کنکور هم وجود دارد که در آن تست های کنکور، جزوات کنکوری، نکات مهم در زمینه موفقیت در کنکور و ... ارائه شده است. اگر در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوریهم فعالیت دارید باز هم سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج آگهی و تبلیغ تدریس کنکور شما است. با درج تبلیغ در زمینه تدریس کنکور، علاوه بر اینکه آگهی شما در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی سایت و در کنار تمامی جزوات و مطالب آموزشی نشان داده می شود، تبلیغ تدریس کنکور شما در بخش کنکور هم نمایش داده خواهد شد. اصلا همین الان عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. و این یعنی جذب شاگرد بیشتر برای شما.

خودتان در گوگل عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و یا هر عبارت مشابه دیگری را در گوگل جستجوی نمائید. می بینید که برای تمامی این عبارتها ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. به این ترتیب با درج تبلیغ در ایران مدرس، کاربران به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، فرصت درج تبلیغ تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.



مطالعه نمائید: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران

برای جذب شاگرد، کسب درآمد از تدریس خصوصی و یا افزایش درآمدتان ار کار تدریس، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس: - تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است. اگر می خواهید از آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس بیشترین نتیجه را بگیرید، عنوان آگهی خوب و جذابی انتخاب کنید. در ادامه در متن آگهی شرح کاملی از رزومه خودتان در مورد کارهای علمی ای که انجام داده اید و سوابق تدریسی که دارید ارائه کنید به نحوی که بازدید کنندگان آگهی تدریس شما متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند.

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1525 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image