ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان قیمت تدریس زبان انگلیسی، موفقیت در آموزش و تدریس زبان انگلیسی و آیلتس در زمان کم

قیمت تدریس زبان انگلیسی، موفقیت در آموزش و تدریس زبان انگلیسی و آیلتس در زمان کم

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی، موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی، آموزش و تدریس خصوصی آیلتس، یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم و ... ارائه می گردد.



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و برای مدرسان حرفه ای حتی تا رقم های بالاتر هم متغیر است.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:

1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند.

2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.


3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.

4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.



پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را هم بخوانید.



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.

- تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.

- میزان تحصیلات مدرس زبان: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.

- مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو: هزینه تدریس زبان کنکور نسبت به زبان انگلیسی دبیرستان بالاتر است. هزینه تدریس زبان دانشگاهی و تدریس مکالمه زبان انگلیسی و آزمونهای زبان هم به نسبت زبان دبیرستان بالاتر است. البته قاعده کلی نیست ولی به هر حال هر چه حساسیت آزمون و کلاس تدریس بالاتر باشد، هزینه جلسات تدریس خصوصی هم بیشتر خواهد شد.

بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.



عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدريس خصوصي زبان انگليسي توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران



این مقاله را هم مطالعه نمائید: هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب



آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی

برای آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در ابتدای کار گرامر و قاعده جدید را با دقت بخوانید. سعی کنید به صورت خلاصه جزوه ای از آن بردارید.

2- مثالهایی که برای آموزش قواعد جدید ارائه شده است را با دقت بررسی کنید.

3- برای یادگیری قاعده جدید چند تمرین از مبحث مربوطه حل کنید و سعی کنید قاعده جدید را به کار ببرید.

4- در متن هایی که در ادامه می خوانید تلاش کنید تا نحوه استفاده از قاعده و گرامر جدید را تشخیص دهید.

5- خودتان یکی دو جمله به زبان خودتان بنویسید و گرامر جدید را در آن به کار ببرید.

6- دفترچه یادداشت کوچکی داشته باشید و هر قاعده جدید زبان انگلیسی ای که یاد می گیرید را همراه یکی دو مثال یادداشت کرده تا در فرصت های مناسب مرور کنید.

7- برای آموزش و یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان انگلیسی از جزوات و کتابهای زیر استفاده کنید.



موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی



در این بخش راهکارهایی برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی که البته قابل تعمیم برای سایر دروس هم می باشد به صورت کاملا خلاصه ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و کسب درامد بالا از تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری در مرحله اول باید خوب تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. تا شاگردی نباشد موفقیت در تدریس هم معنی ای ندارد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی یک راهکار خوب، ثبت آگهی تدریس به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.  بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

برای فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس زبان قرار می گیرد. به این ترتیب به راحتی شاگرد جذب می کنید. اگر می خواهید بازدهی اگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس زبان انگلیسی خودتان را ویژه کنید. مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید اگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند. تعداد زیادی از مدرسین حتی بیش از 20 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.

2- پس از آنکه شاگرد جذب کردید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت بالا باید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. در جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در همان جلسه اول مشخص کنید که شاگرد شما چه انتظاری از کلاسهای تدریس خصوصی دارد و هدف او از برگزاری این کلاسها چیست. زبان انگلیسی یکی از دروس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه است. برای موفقیت در تدریس زبان باید کلاس شما هماهنگ با هدفهای شاگردتان باشد. در جلسه اول به وضوح هدف برگزاری کلاس را مشخص کنید. در ضمن همانطور که در مقالات قبلی در زمینه موفقیت در تدریس هم گفته شده است، در جلسه اول بهترین ارائه خودتان را داشته باشید تا کلاسهای ادامه پیدا کند.



مطالعه مقاله مقایسه کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی را هم پیشنهاد می کنیم.



آموزش و تدریس خصوصی آیلتس



در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی آیلتس، تدریس تافل، آموزش خصوصی زبان انگلیسی و ... به مدرس و استاد نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین آیلتس و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان و یا آموزش خصوصی آیلتس کلیک نمائید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند.

در صورتیکه مدرس زبان انگلیسی هستید و یا در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی آیلتس فعالیت دارید برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس زبان نیز می توانید آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در ایران مدرس درج کنید.

به منظور ثبت آگهی تدریس در زمینه آموزش ایلتس، تدریس زبان و یا آموزش هر درس و هر زمینه دیگری در وب سایت ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.

آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.



مطالعه نمائید: تدریس خصوصی و یادگیری بهتر زبان انگلیسی



یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم



برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- زبان انگلیسی را به صورت مداوم بخوانید و یادگیری آن را قطع نکنید.

2- تا جایی که می توانید به اخبار و داستانهای انگلیسی گوش دهید و فیلم انگلیسی ببینید.

3- جوی را برای خودتان فراهم کنید که همه چی به زبان انگلیسی باشد. در ماشین هم به مطالب آموزشی انگلیسی گوش دهید.

4- در کلاسهای زبان انگلیسی و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید. برای مشاهده مدرسین زبان انگلیسی به پایین همین مطلب مراجعه نمائید یا بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان کلیک کنید.

5- از مطالب آموزشی موجود در اینترنت برای یادگیری نحوه مطالعه و آموزش زبان استفاده کنید.



برای آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه باید بر روی یادگیری زبان تمرکز کنید. به این معنی که در تمام طول روز سعی کنید به شیوه های مختلف با آموزش زبان درگیر باشید.

حین رانندگی می توانید به نوار آموزش زبان انگلیسی گوش دهید و یا به کانالی از رادیو گوش دهید که مطالبش را به زبان انگلیسی ارائه می کند. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان انگلیسی می روید از هر فرصتی استفاده نموده و به انگلیسی حرف بزنید.

حتی اگر به یکدیگر اس ام اس می دهید نیز سعی کنید اس ام  اس را به زبان انگلیسی بنویسید. راهکار بعدی ای که وجود دارد شرکت در کلاسهای بحث آزاد است که در آنها موضوعی انتخاب شده و در رابطه با آن به زبان انگلیسی حرف زده می شود. بسیاری از آموزشگاهها در کنار کلاسهای معمولی آموزش زبان چنین کلاسهایی را نیز برگزار می کنند.
























آمار بازدید: 1152 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image