ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، چگونگی درج آگهی تدریس پربازده و موثر، راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با درج تبلیغات اینترنتی و .... سوال دارید، ادامه این مطلب را بخوانید. نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) در قالب مقالات آموزشی به صورت مفصل توضیح داده شده است.



به عنوان مثال می توانید مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ را مطالعه نمائید.



بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی همین سایت (ایران مدرس) است. دلایلی که در این زمینه وجود دارد به شکل زیر می باشد.

1- ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

2- در ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدید تبلیغات اگهی دهندگان افزایش می یابد.

3- ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ...) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.


4- تعداد زیادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.

5- ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.

6- در ایران مدرس مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت نموده و با شاگردها و متقاضیان تدریس خصوصی بیشتر در ارتباط باشند.

7- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارد و آگهی مدرسین در بین انواع اگهی های مختلف با موضوعهای متفاوت گم نمی شود.



مطالعه نمائید: نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق

در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید.



برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله نحوه درج آگهی تدریس موفق یا عوامل موثر در درج آگهی تدریس پربازده را مطالعه نمائید.



مطالعه مقالات زیر در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و ... نیز مفید است.









اگر مدرس هستید یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه آموزشی دارید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید). وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، دروس ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی و زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و ... کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1590 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image