ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی سال 98

قیمت تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی سال 98

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی در سال 98 توضیحاتی ارائه می گردد. برای اطلاع از قیمت و نرخ کلاس های خصوصی در سال 98 مطالعه این مقاله مفید است.

بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی در سال 98

همانطور که در بقیه مقالات ارائه شده در همین سایت ایران مدرس توضیح داده شده است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاس های تدریس خصوصی این است که لیست مدرسین را مشاهده نمائید و ببینید که هر استاد با رزومه کاری و سوابق تدریسی که دارد چه هزینه ای را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده هزینه های ثبت شده توسط هر استاد بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اساتید ثبت نامی در این سایت دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اند و .... را ذکر نموده اند و با توجه به این موارد قیمتی هم برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند. در سال 98 و یا هر زمان دیگری می توانید قیمت های جدید و به روز کلاس ها را که توسط خود مدرسین ثبت شده است را مشاهده کنید و معلم مورد نظر خودتان را از همین سایت انتخاب نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و 98 و پارامترهای موثر بر آن را هم بخوانید.

عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی در سال 98

در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس توضیحات بسیار زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال توضیح داده شده است که اساتید دارای سابقه تدریس بالاتر و مدرسین دانشگاه و یا دبیرهای رسمی آموزش و پرورش هزینه های بالاتری را برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. البته خودتان باید رزومه اساتید را ببینید و با توجه به معیارهایی که برایتان مهم است استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. قیمت کلاس های خصوصی به درسی که قرار است تدریس شود هم بستگی دارد. هزینه برگزاری کلاس های کنکور و یا کلاس های تضمینی به نسبت کلاس های معمولی بیشتر است. به هر میزان حساسیت درس و کلاس ها بالاتر باشد قیمت هم افزایش پیدا می کند. کلاس های نیمه خصوصی به نسبت کلاس های خصوصی قیمت مناسبتری دارد و می توانید از این کلاس ها هم استفاده کنید. البته نتیچه گرفتن شما مهمتر است و در نهایت تلاش کنید با یک استاد خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید هر چند هزینه درخواستی ایشان کمی بالاتر باشد.





قیمت تدریس خصوصی سال 98

نحوه ارزان هماهنگ کردن کلاس های خصوصی در سال 98

راهکارهایی وجود دارد که با توجه به آن می توانید در سال 98 و یا هر زمان دیگری کلاس های خصوصی را ارزانتر و با قیمت مناسبتری هماهنگ نمائید. به عنوان مثال اگر شما ساکن تهران و محدوده شهرک غرب، صادقیه، فردوس و .... هستید منطقی است با یک مدرس و استادی که ساکن غرب تهران است کلاس ها را هماهنگ نمائید. به این ترتیب استاد و مدرس تدریس خصوصی چون زمان کمتری را در راه خواهد بود با هزینه کمتری هم کلاس را برگزار خواهد کرد. البته می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ کلاس داشته باشید و به این ترتیب معمولا هزینه کلاس ها 20 تا 30 درصد کمتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. چون در ایام امتحانات مدرس خوب کمتر پیدا می شود و در عین حال هزینه های بالاتری برای کلاس ها درخواست می گردد. در طول ترم استفاده از کلاس های خصوصی با قیمت کمتر امکان پذیر است و در ضمن با اطمینان بیشتری نتیجه می گیرید. اگر با یکی از دوستان خودتان در کلاس ها شرکت کنید باز هم هزینه کلاس ها مناسبتر خواهد شد چرا که هزینه را تقسیم خواهید کرد.

مطالعه مقاله
تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 727 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image