ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی پیانو

قیمت تدریس خصوصی پیانو

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی پیانو توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی پیانو را به خوبی یاد بگیرید این مقاله را مطالعه نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی پیانو فعالیت دارند و همچنین مشاهده قیمت مد نظر اساتید برای کلاس های خصوصی پیانو بر روی عبارت تدریس خصوصی پیانو کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با تدریس خصوصی پیانو


مانند هر درس و رشته ی دیگری قیمت تدریس خصوصی پیانو به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس های خصوصی پیانو در منزل به نسبت آموزشگاه بالاتر است. وقتی استاد و معلم خصوصی قرار است کلاس را در منزل برای شما برگزار نماید مدت زمانی را باید در مسیر رسیدن به خانه در نظر بگیرد و برای آن وقت بگذارد. در نتیجه قیمت کلاس های خصوصی موسیقی و پیانو در منزل بالاتر است. اگر تعداد جلسات زیادی را لازم داشته باشید معمولا اساتید برای هر جلسه به شما تخفیف خواهند داد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین اساتید پیانو در تهران، لیست 16 مدرس خوب و حرفه ای پیانو


می توانید از دوستان و آشنایان خودتان به استاد پیانو شاگرد معرفی نمائید و در عوض برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. نکته دیگر اینکه قیمت کلاس های پیانو به سطح کلاس هم بستگی دارد و نرخ کلاس های سطح بالا و پیشرفته به نسبت حالت مقدماتی بیشتر است. اگر می خواهید پیانو را خوب و سریع یاد بگیرید باید سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس ها کمی بالاتر باشد. در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی هم باید به اندازه کافی وقت در نظر بگیرید و تمرین کنید. به هر میزان خودتان برای یادگیری پیانو زمان بیشتری را در نظر بگیرید در نهایت تعداد جلسات کمتری را لازم خواهید داشت و هزینه کلی شما پایینتر خواهد شد.



تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید برای تدریس خصوصی پیانو


تعدادی از قیمت های ثبت شده برای کلاس خصوصی پیانو در همین سایت ایران مدرس توسط خود مدرسین در مرداد 1402 در ادامه ارائه شده است.


جلسه‏ ای 300 تا 380 هزارتومان


هزینه تدریس: 280 هزار تومان


هزینه تدریس: 240,000


هزینه تدریس: 400.000 تومان


هزینه تدریس: 200000 تومان


هزینه تدریس: 160 هزار تومان


هزینه تدریس: جلسه ی اول رایگان -- شهریه توافقی


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین پیانو و قیمت کلاس ها


برای مشاهده لیست کامل مدرسین پیانو و قیمت کلاس ها بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید. تعداد محدودی از آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی پیانو ثبت شده در همین سایت ایران مدرس در ادامه ارائه شده است.


تدریس خصوصی پیانو و کیبورد


لطفا برای هماهنگی، مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر تماس تلفنی حاصل فرمایید. و یا در تلگرام پیام دهید. تدریس خصوصی پیانو توسط مدرس آموزشگاه موسیقی معتبر تهران، شرایط پذیرش هنرجو: فقط برای هنرجویان با انگیزه و پرتلاش. ساعات پذیرش هنرجو: فقط از ساعت 5 عصر به بعد در روزهای شنبه تا چهارشنبه، و نیز پنج شنبه ها : از 9 صبح به بعد. مشخصات کلاس: هفته ای 1 جلسه در منزل هنرجو و شامل آموزش اجرای قطعات اتد، نواختن قطعات کلاسیک، مدرن، ایرانی و سایر سبک های موردعلاقه هنرجو است.


-----------------------


تدریس ساز پیانو (از مبتدی تا پیشرفته) تدریس سلفژ


تدریس کلیه ی دروس نظری و تئوریک موسیقی تدریس آهنگسازی، کلاسهای آمادگی جهت شرکت در کنکور رشته موسیقی توسط کارشناس ارشد رشته موسیقی، با بیش از 15 سال سابقه تدریس موسیقی مسلط به جدیدترین و بروزترین متدهای آموزشی دنیا با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه و صرف زمان زیاد و کافی برای هر جلسه با امکان برگزاری جلسات، هم در محل معلم و هم در محل هنرجو، با امکان برگزاری یک جلسه رایگان آزمایشی جهت مشاوره و آشنایی


------------------------


تدریس خصوصی پیانو، کیبورد و آهنگسازی


تدریس پیانو، کیبورد، هارمونی، کنترپوان و فرم با مناسب‌ترین قیمت در همه‌ی مناطق تهران کارشناس ارشد آهنگسازی از دانشگاه تهران، سابقه‌ی تحصیل دروس تخصصی آهنگسازی و پیانو منظر اساتیدی همچون پروفوسور تنگیز، محسن الهامیان، علی‌اکبر قربانی، دکتر امین هنرمند، دکتر اباذری، فرزاد نوشاد و ... کسب رتبه اول در آزمون کارشناسی ارشد آهنگسازی  سابقه‌ی عملی در آهنگسازی موسیقی معاصر، فیلم کوتاه و تئاتر  تدریس با متدهای معتبر و مناسب با هنرجو


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6974 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image