ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی اهداف یک معلم خوب در کلاس های تدریس خصوصی

اهداف یک معلم خوب در کلاس های تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با هدف های یک معلم خوب در کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. برای موفقیت در تدریس خصوصی و تبدیل شدن به یک معلم خوب مطالعه این مقاله مفید است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خوبی داشته باشیم

اگر بخواهیم فقط در قالب یک جمله در رابطه با هدف های یک معلم خصوصی خوب توضیح دهیم باید بگوئیم هدف یک معلم و استاد خوب نتیجه گرفتن شاگردهایش است. بسیار خوب است که شما به صورت کامل و صد در صد بر مطالبی که تدریس می کنید مسلط باشد. این بسیار عالی است که در رابطه با فن بیان و نحوه خوب حرف زدن و ارائه عالی درس مطالعه کرده باشید و روش های تدریس خلاق و جدید و به روز را یاد گرفته باشید. خوب است که در کلاس های تدریس خصوصی سر وقت حاضر شوید، جلسه اول تدریس را بسیار عالی برگزار نمائید و شاگردهای خودتان و والدین ایشان را راضی نگه دارید. ولی به هر حال مهم ترنی هدف شما باید این باشد که شاگرد شما نتیجه بگیرد. در واقع شما اهداف متعددی ندارید. شما باید در نهایت روند کلاس ها و نحوه تدریس و برنامه ریزی برای هر شاگرد خودتان را به گونه ای پیش ببرید که به نتیجه مورد نظر خودشان برسند. البته ممکن است هر کدام از شاگردهای شما در سطح تحصیلی متفاوتی قرار گرفته باشد و هدفی که دارد هم متفاوت از شاگردهای دیگر باشد. ممکن است یکی از شاگردهای شما فقط بخواهد در امتحان قبول شود و شاگرد دیگری بخواهد معدل الف شود. هدف شاگرد شما هر چیزی که هست شما باید نحوه ارائه درس را به گونه ای در نظر داشته باشید که ایشان به نتیجه مورد نظر خودشان برسند.

مطالعه مقاله
چگونه یک معلم خوب باشیم و در کار تدریس خصوصی موفق شویم؟ و مشاهده فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم مفید است.

یک معلم خوب تدریس خصوصی هدف خودش را با هدف شاگرد خودش یکی می کند و تمام تلاش خودش را برای خوب نتیجه گرفتن ایشان به کار می بندد. برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تنها کاری که باید انجام دهید تدریس کردن نیست. در واقع ممکن است در کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه از یک استاد فقط انتظار برود که درس را ارائه نماید. اما کار تدریس خصوصی متفاوت است. شما به عنوان یک معلم خصوصی باید پشتیبانی و حمایت کامل را از شاگردهای خودتان به عمل آورید. اگر همین الان فقط یک شاگرد دارید، همین شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید و خواهید دید که خود ایشان شاگردهای دیگری را به شما معرفی خواهد کرد. بنابراین برای اینکه یک معلم خوب باشید و در کار تدریس خصوصی کاملا موفق شوید، سعی کنید تنها یک هدف برای خودتان تعریف کنید و آن هم نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد. باید از همان جلسه اول شناخت کاملی از ایشان پیدا کنید و مباحث را به گونه ای ارائه کنید که برای ایشان مفید باشد. هنر یک معلم خصوصی این است که از همان 30 دقیقه اول جلسه اول کلاس حساب کار دستش می آید و برای هر شاگردی که دارد به گونه ای برنامه ریزی می کند که بهترین نتیجه را بگیرد. خوب حرف زدن و تسلط بر درس و بسیار زیاد بلد بودن خیلی خوب است ولی در نهایت هدف نتیجه گرفتن شاگرد است. باید مشاوره بدهید و برای ایشان برنامه ریزی کنید و در طول برگزاری کلاس ها ارزیابی را هم در نظر داشته باشید تا از پیشرفت شاگردهایتان مطمئن شوید.

این مقاله را هم بخوانید:
چگونه بهترین تدریس خصوصی را داشته باشیم؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5736 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image