ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی متن تبلیغ کلاس نقاشی - نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی

متن تبلیغ کلاس نقاشی - نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با متن تبلیغ کلاس نقاشی و نحوه نوشتن آگهی تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نقاشی توضیحاتی ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: برای مشاهده لیست کامل مدرسین نقاشی بر روی عبارت تدریس خصوصی نقاشی کلیک کنید.

قبل از اینکه نمونه آگهی های تدریس خصوصی نقاشی ارائه شود در رابطه با نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی نقاشی به صورت کلی توضیحاتی ارائه می گردد. همواره در مقالات ارائه شده در همین سایت ایران مدرس ذکر شده است که متن تبلیغات تدریس خصوصی باید کامل و قانع کننده نوشته شود. در هر زمینه ای که فعالیت دارید و هر سبکی از نقاشی را که درس می دهید در هر صورت باید متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کامل بنویسید. اگر در زمینه نقاشی و طراحی سابقه تدریس بالایی دارید حتما در متن تبلیغ ذکر نمائید. اگر رشته تحصیلی دانشگاهی شما مرتبط است ذکر کردن آن هم بسیار مفید است. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت نظر شاگردهای قبلی وجود دارد. می توانید نظرات شاگردهای قبلی موفق خودتان را ثبت نمائید و به این ترتیب شاگردهای جدیدی را جذب خواهید کرد. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس خصوصی وجود دارد. می توانید از نقاشی های خودتان و یا از کلاس خودتان فیلم بگیرید و قرار دهید. در ضمن امکان آپلود کردن فایل رزومه کاری شما هم وجود دارد. همچنین می توانید در رابطه با نحوه تدریس نقاشی و یا سبک های مختلف آن و ... جزواتی را آماده نمائید و در بخش خلاصه جزوات قرار دهید. در ادامه چند نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی ارائه می گردد.

پیشنهاد می شود مقاله بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی شماره 1

تدریس تضمینی تکنیک های سیاه قلم (کنته و زغال و ...) و رنگ روغن از مبتدی تا پیشرفته در كوتاه ترين زمان ممكن. با سابقه ی تدریس در دانشگاه و آموزشگاه ها و برگزاری 3 نمایشگاه خصوصی و چندين نمایشگاه گروهی داخلي و خارجي. آموزش جدیدترین تکنیک های طراحی و آموزش سبک هایپر رئال و سبک های انتزاعی. دوره هاي فشرده و كوتاه زمان با خروجي عالي جهت كسب درآمد : سياه قلم - رنگ روغن - مداد رنگي و پاستل- نقاشي روي پارچه - نقاشي ديواري - نقاشي روي شيشه - نقاشي روي چوب و ...


نمونه تبلیغ تدریس خصوصی نقاشی شماره 2

آموزش حرفه ای طراحی و نفاشی فیگوراتیو برای داوطلبان کنکور هنر، دانشجویان هنر و علاقه مندان - با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس و برگزاری بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی و ۵ نمایشگاه انفرادی در گالری های معتبر تهران و خارج از کشور - دریافت جوایز متعدد در ایران و همچنین خارج از ایران - رتبه ۷۱ کنکور هنر در سال ۸۱ و رتبه ۲ نقاشی - عضو انجمن نقاشان ایران

نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی شماره 3

رشته ی تحصیلی اینجانب حقوق و فعالیت هنری از سال 1378 آغاز شده است و از سال 1390 تدریس را آغاز نموده و تدریس ویژه ی بانوان است //هر جلسه یک ساعت / بصورت خصوصی // نمونه ی کارها در صفحه ی اینستاگرام میباشد . برگزاری دو نمایشگاه انفرادی و گروهی در نگارخانه ی نهاوند واقع در بلوار میرداماد و گالری احسان واقع در آجودانیه . تماس فقط از طریق تلگرام یا واتس اپ/ برای مشاهده آثار به صفحه ی شخصی در اینستاگرام مراجعه نمایید.

مطالعه مقاله نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر هم مفید است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی شماره 4

آموزش نقاشی از سطح مبتدی تا حرفه ای به صورت خصوصی برای کودکان و بانوان. جلسه اول رایگان طراحی (طبیعت بی جان. حیوان. منظره. چهره...) سیاه قلم . پاستل .مداد رنگی.خودکار .... با بیش از 17 سال سابقه آموزش نقاشی به صورت خصوصی و انجام کلیه سفارشات و پروژه های نقاشی اعم از تابلو و دیواری در سطح شهر تهران. برای دیدن نمونه کارها میتوانید از اینستاگرام دیدن فرمایید.

نمونه تبلیغ تدریس خصوصی نقاشی شماره 5

آموزش تخصصی نقاشی سیاه قلم( تکنیک هایپر رئال) به صورت خصوصی در منزل خودتان با قیمت بسیار مناسب، توسط مدرس خانم، این دوره بویژه برای کودکان و نوجوانان مناسب است که در محیط امن منزل و با صرف هزینه ی کم این هنر را آموزش ببینند، سعی میشود در کوتاهترین دوره بالاترین بازدهی را داشته باشید و از هدر رفت وقت به هر شکل جلوگیری می شود، ممنون از اعتمادتان

نمونه آگهی تدریس خصوصی نقاشی شماره 6

کلاسهای آموزشی برای بانوان – بالای دوازده سال برگزار می شود، شرح کلیِ طرحِ درس کلاسها به این صورت است: شیوه ی صحیح و اصولی طراحی ( از طراحی مقدماتی تا پیشرفته) طراحی تحلیلی فیگور و پرتره مبانی کاربردی رنگ کارگاه نقاشی کارگاه نقاشی ذهنی کلاس ها توسط دانش آموخته ی رشته نقاشی از دانشگاه هنر سوره با بیش از 5 سال سابقه ی تدریس طراحی و نقاشی و برگزاری نمایشگاهای گروهی و انفرادی در ایران و خارج از ایران، برگزار می شود.

این مقاله را هم بخوانید:
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

همانطور که مشاهده می کنید در نمونه آگهی های تدریس خصوصی ارائه شده مدرسین سبک هایی را که تدریس می کنند و سابقه کاری و افتخارات خودشان را ذکر نموده اند. می توانید از تبلیغات ارائه شده در این قسمت ایده بگیرید و برای خودتان یک آگهی خوب بنویسید. التبه تبلیغ شما به نسبت مواردی که اینجا به عنوان نمونه ذکر شده است می تواند خیلی کاملتر باشد. برای مشاهده آگهی های بیشتر در زمینه تدریس خصوصی نقاشی و ایده گرفتن از این آگهی ها بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین نقاشی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 37445 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image