ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب

معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب و ویژگی های معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید برای آموزش بهتر و سریعتر گرامر و مکالمه زبان، قبولی در آزمون های آیلتس و تافل، کسب درصد بالا در زبان کنکور و یا موفقیت در امتحان زبان انگلیسی یک معلم خصوصی زبان خوب داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید خصوصی خوب و مجرب زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مشاهده ویدیوی نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم هم مفید است.



ویژگی های یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب

در این بخش در رابطه با خصوصیات و ویژگی های یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب که می تواند برای پیشرفت سریع شما در زبان انگلیسی بسیار موثر باشد توضیح داده می شود. یک معلم خصوصی خوب زبان معمولا خودش در رشته زبان انگلیسی و یا رشته های مرتبط با آن تحصیل کرده است. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کامل مدرسین زبان و رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی ایشان را مشاهده نمائید. بسیاری از مدرسین مجرب زبان که به صورت جدی تری در این زمینه فعالیت دارند حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم در همین سایت قرار داده اند. بعد از کلیک بر روی لینک معرفی شده در بالا، بر روی آگهی تدریس مدرسین مختلف کلیک نمائید و به این ترتیب برای هر استاد مشخصات کامل و رزومه کاری را مشاهده خواهید کرد. اساتید خوب زبان معمولا از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند و این هم می تواند یک معیار برای انتخاب مدرس زبان باشد. این اساتید معمولا خودشان در آزمون های مختلفی مانند آیلتس و تافل و ... شرکت کرده اند و با موفقیت و نمره بالا در این آزمون ها قبول شده اند. این موارد را اساتید زبان در متن آگهی تدریس خودشان در همین سایت ایران مدرس ذکر کرده اند. مدرسین خوب زبان انگلیسی معمولا تجربه و سابقه کاری بالایی دارند و حتی در این وب سایت نمونه فیلم تدریس زبان انگلیسی هم قرار داده اند. این موارد را به عنوان یک راهنمایی کلی برای انتخاب معلم خوب زبان انگلیسی در نظر داشته باشید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
تدریس تضمینی زبان انگلیسی - آموزش 100 درصد تضمینی زبان به صورت خصوصی

نحوه انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب از ایران مدرس


راهنمایی کلی در رابطه با ویژگی های یک استاد خوب و مجرب زبان انگلیسی در بالا ارائه شد. اگر به متن ارائه شده در بالا مراجعه نمائید و در رابطه با ویژگی های یک استاد خوب زبان مطالعه کنید، در این حالت انتخاب یک استاد مناسب برای شما کار سختی نخواهد بود. در ادامه توضیحات بیشتری هم در این زمینه ارائه می شود. ممکن است بسیاری از زبان آموزان قصد داشته باشند از کلاس های خصوصی با ارزان ترین قیمت استفاده کنند و از بین اساتید مختلف تلاش نمایند با استادی کلاس داشته باشند که نرخ کمتری را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است. هر چند خوب است کلاس زبان با نرخ مناسب هماهنگ شود ولی این معیار بهترین معیار نیست. برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب به این صورت عمل نمائید. بر روی لینکی که در بالای همین متن ارائه شده است کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین زبان را مشاهده نمائید. از بین اساتیدی که مشاهده می کنید با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس و سایر معیارهایی که در بالا گفته شد 5 نفر از اساتید خوب زبان انگلیسی را انتخاب کنید. اساتیدی را انتخاب نمائید که ویژگی های ذکر شده در بالا را داشته باشند و مورد تایید خود شما هم باشند. در ادامه از بین این 5 استاد با معلمی که بهترین نرخ را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است تماس بگیرید و کلاس را هماهنگ کنید. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس تمامی اساتید ارائه شده است و می توانید مستقیم و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید.



حتما مطالعه نمائید: چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

چگونگی خوب نتیجه گرفتن از کلاس های تدریس خصوصی زبان

برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور و یا هر آزمون دیگری و یادگیری سریع مکالمه و گرامر زبان درست است که داشتن یک معلم و استاد خوب زبان انگلیسی لازم است ولی به هر حال خود شما هم باید مواردی را در نظر بگیرید تا از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را بدست آورید. اولین و شاید مهمترین نکته ای که باید مد نظر قرار داده شود و اگر این نکته را در نظر نگیرید جبران آن سخت خواهد بود این است که سعی کنید به موقع استفاده از این کلاس ها را شروع نمائید. اگر قرار است در آزمون زبان خاصی شرکت کنید به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید از یکی دو ماه قبل و یا حتی زودتر از آن کلاس را شروع کنید. به هر میزان که کلاس های بیشتر و فشرده تری برگزار کنید بازدهی کلاس ها پایین می آید. بهتر است سریعتر شروع نمائید و در طول زمان زبان را یاد بگیرید. مثلا اگر 30 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است در طول یک ماه برگزار شود و هر روز یک جلسه داشته باشید تا اینکه در یک هفته و هر روز 4 جلسه. برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی مرور و درس خواندن خودتان هم لازم است و وقتی کلاس ها با فاصله مناسب برگزار می شود زمان کافی برای مرور و خواندن درس را هم خواهید داشت. حتما در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس را مرور نمائید و به هر میزان خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت بیشتری برای خواندن درس و مرور در نظر بگیرید بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر خواهد شد. چرا که شما با آمادگی بیشتری در کلاس شرکت خواهید کرد.

مطالعه
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی هم مفید است.

هزینه کلاس خصوصی یک استاد خوب زبان انگلیسی

بهترین مقالات در زمینه قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. به عنوان مثال برای کسب اطلاعات در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان به صورت ساعتی و جلسه ای مقاله
شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری را بخوانید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس نرخ درخواستی استاد برای کلاس های تدریس خصوصی توسط خود اساتید ثبت شده است. یعنی با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین متن ذکر شد علاوه بر اینکه می توانید لیست کامل مدرسین زبان و سوابق تدریس ایشان و شماره تماس مدرسین را ببینید، قیمت درخواستی هر استاد هم نمایش داده شده است. واضح است که اساتید خوب زبان انگلیسی که سابقه تدریس بالاتری دارند و از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند نرخ بالاتری را برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. در سال 98، 99 و 1400 شاید بتوان گفت قیمت متوسط کلاس های خصوصی زبان حدود 100 تا 120 هزار تومان برای یک جلسه است. البته شما با نرخ 40 و 50 هزار تومان هم می توانید کلاس داشته باشید و برخی از اساتید (مثلا مدرسین خوب آیلتس) برای هر جلسه کلاس خصوصی زبان هزینه 300 یا 400 هزار تومان را هم در نظر دارند. بهترین کار این است که به لیست مدرسین مراجعه نمائید (کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی) و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید یک استاد خصوصی زبان انگلیسی خوب با نرخ مناسب انتخاب نمائید.

مطالعه مقاله
بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی در تهران هم پیشنهاد می شود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 501 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image