ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش زبان انگلیسی آنلاین رایگان، بهترین امکانات و سایت های آموزش آنلاین زبان

آموزش زبان انگلیسی آنلاین رایگان، بهترین امکانات و سایت های آموزش آنلاین زبان

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید زبان انگلیسی را به صورت آنلاین و رایگان آموزش ببینید ...اگر قصد دارید از طریق اینترنت و امکانات عالی موجود در آن به صورت غیرحضوری و مجازی مکالمه یا گرامر زبان را یاد بگیرید .... اگر می خواهید از پایه و از صفر زبان را آنلاین اموزش ببینید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی که به صورت حضوری و یا آنلاین در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه
فواید و مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین هم مفید است.

1- آموزش زبان انگلیسی آنلاین از طریق کلاس های خصوصی

یک راهکار بسیار خوب برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری استفاده از کلاس های خصوصی ای است که اساتید به صورت غیرحضوری برای آموزش مکالمه یا گرامر زبان و ... برگزار می کنند. در همین سایت ایران مدرس اساتید مجرب خانم و آقا در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند (بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید تا لیست اساتید زبان را ببینید). این اساتید کلاس های خودشان را به صورت انلاین هم برگزار می کنند و می توانید از طریق اینترنت و به صورت مجازی زبان انگلیسی را اموزش ببینید. این روش به نسبت فیلم و یا فایل های صوتی موجود در اینترنت این مزیت را دارد که کلاس دقیقا منطبق بر خواسته ها و نیاز شما برگزار می گردد و هر سوالی را داشته باشید می توانید از استاد خودتان بپرسید.

2- آموزش غیرحضوری و مجازی زبان با فیلم های تدریس زبان انگلیسی

در همین سایت ایران مدرس فیلم های کوتاه بسیار خوبی به عنوان نمونه فیلم تدریس خصوصی زبان ارائه شده است. اساتید برای اینکه نشان دهند نحوه تدریس ایشان مناسب و بسیار خوب است فیلم های نمونه تدریسی را ارائه کرده اند. بر روی عبارت نمونه فیلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا تعدادی از فیلم های اموزش زبان انگلیسی ثبت شده توسط اساتید در همین سایت ایران مدرس را مشاهده کنید. در حقیقت این فیلم ها بیشتر برای آشنایی با نحوه تدریس اساتید است. اما در هر صورت، نکات اموزشی خوبی هم در بسیاری از این ویدیوها ارائه شده است و رایگان هم می باشد. اگر می خواهید به صورت آنلاین نکات خوبی در زمینه آموزش زبان یاد بگیرید مشاهده این فیلم ها هم مناسب است. علاوه بر همین سایت ایران مدرس، در سایت های دیگر هم ممکن است فیلم های خوبی ارائه شده باشد.




3- آموزش آنلاین زبان انگلیسی از طریق جزوه های آموزشی موجود در اینترنت

یک راهکار بسیار خوب برای آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین این است که از جزوات اموزشی و مبحثی بسیار مفید موجود در همین سایت ایران مدرس (که به صورت کاملا رایگان ارائه شده است) و یا سایت های دیگر استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس جزوات آموزشی بسیار خوبی برای یادگیری زبان ارائه شده است. اگر می خواهید به صورت آنلاین زبان انگلیسی را برای کنکور آموزش ببیند بر روی عبارت
دانلود جزوات کنکوری زبان کلیک کنید. اگر در جستجوی جزوه های مبحثی بسیار خوب برای یادگیری گرامر و قواعد زبان به صورت غیرحضوری و مجازی هستید بر روی دانلود گرامر و قواعد زبان کلیک کنید. این جزوات به صورت pdf بوده و کاملا رایگان هستند و با مطالعه آن می توانید مکالمه، گرامر و یا هر مهارت دیگری در رابطه با آموزش زبان انگلیسی را یاد بگیرید. برای مشاهده مطالب آموزشی بیشتر به صورت رایگان بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود آموزش مکالمه زبان

دانلود کتب آموزشی زبان

دانلود سایر مطالب آموزشی زبان


4- سایت های عالی برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، سایت های بسیار خوبی وجود دارند که زبان انگلیسی را به صورت درس به درس و گام به گام، اینترنتی و آنلاین کاملا رایگان به شما آموزش می دهند. کافی است در گوگل عبارت learning english online را جستجو کنید. به این ترتیب سایت هایی را مشاهده خواهید کرد که زبان انگلیسی را به صورت مجازی آموزش داده اند. یکی از سایت های خوب در این زمینه سایت learn-english-online.org است. در این سایت، که تصویر زیر بخشی از صفحه اصلی آن را نشان می دهد می توانید به صورت درس به درس انگلیسی را آموزش ببیند. با مراجعه به سایت learnenglish.britishcouncil.org هم می توانید مطالب خوبی در زمینه آموزش مجازی زبان انگلیسی پیدا کنید. سایت های دیگری هم در این زمینه وجود دارند و با روشی که گفته شد خودتان می توانید این سایت ها را پیدا کنید.




مطالعه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و هزینه کلاس online زبان هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5762 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمدصادق وهابزاده يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

خیلی خوب هست