ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل سال 1402 و 1403

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل سال 1402 و 1403

به اشتراک گذاری


در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل سال 1402 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد. در همینسایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین زبان قیمت درخواستی ایشان قابل مشاهده است.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان و قیمت درخواستی ایشان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


برخی از قیمت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل 1402 و 1403


تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید زبان ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com همراه با سابقه تدریس هر استاد را در ادامه می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ثبت شده است و می توانید قیمت درخواستی هر استاد برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس و اطلاعات بسیار کامل دیگری از جمله سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین را مشاهده نمائید.


در ایران مدرس این امکان فراهم شده است که بدون واسطه با مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نموده و حتی برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. بسیاری از مدرسین مجرب جلسه اول را برای آشنایی بیشتر و اطمینان شما از کیفیت کلاس ها رایگان و یا نیم بها برگزار می نمایند. هزینه کلاس های خصوصی زبان در منزل معمولا به نسبت کلاس های مجازی بالاتر است ولی در هر صورت کیفیت و بازدهی کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود هم بیشتر می باشد.


تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین مجرب زبان در سال 1402 و 1403 را در ادامه می توانید مشاهده نمائید. این قیمت ها، هزینه های درخواستی خود اساتید است و توسط ایران مدرس تعیین نشده است.



هزینه تدریس: جلسه ای آنلاین 500هزار تومان __ حضوری 700 هزار تومان


سابقه کار: بیش از 12 سال


هزینه تدریس: توافقی


سابقه کار: ۱۰سال تدریس تخصصی و مترجمی سمینار ها و نمایشگاه های بین المللي و تدریس تخصصیِ مهاجرین


هزینه تدریس: 700 هزار


سابقه کار: 17 سال


نرخ تدریس: بر اساس سطح و دوره متغیر است.


سابقه کار: 21 سال تدریس و تحقیق آموزش


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


نرخ تدریس: آنلاین هر جلسه ۶۰۰ هزار تومان


سابقه کار: کارشناس ارشد آموزش زبان - ۱۶ سال تدریس زبان انگلیسی


نرخ تدریس: بالای ۲ میلیون تومان (هرجلسه + پشتیبانی به PASAP ابداعی خودم)


سابقه کار: ۱۲سال تدریس آیلتس، مکالمه، مهاجرت، مصاحبه و ….


قیمت تدریس: ساعتی سه میلیون تومان


سابقه کار: 24 سال


قیمت تدریس: کلاس های نود دقیقه ای ۹۰۰ تومان


سابقه کار: 12 سال


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل



هزینه تدریس: جلسه ای یک میلیون تومان ( 90 دقیقه)


سابقه کار: 15 سال


قیمت تدریس: ساعتی 1 میلیون تومان و بالاتر


سابقه کار: مدیر موسسه آموزشی اروین میرداماد، طرف قرارداد شرکتهای بین المللی و داخلی نفت و گاز و صادرات واردات


هزینه تدریس: با توجه به سطح زبان آموز متغیر


سابقه کار: بیش از 15سال سابقه تدریس زبان Native و نویسنده کتاب گفتگو در سفر به زبان انگلیسی انتشارات WILEY


نرخ تدریس: توافقي از 400


سابقه کار: 25 سال


هزینه تدریس: جلسه 90دقیقه 400 تومان


سابقه کار: 10 سال


هزینه تدریس: ساعتی ۸۰۰ هزار تومان


سابقه کار: 20 سال


هزینه تدریس: شروع از جلسه ای ۳۵۰ هزار تومان


سابقه کار: با مدرک آزمون آیلتس با نمره ۸ از British Council انگلستان و IDP استرالیا با ۱۰ سال سابقه تدریس موفق


هزینه تدریس: 400-500 هزار تومان


سابقه کار: 10 سال


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


بررسی قیمت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


در ادامه در رابطه با قیمت های درخواستی اساتید برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در سال های 1402 و 1403 توضیحاتی ارائه می نمائیم.


1- همانطور که مشاهده می کنید اساتید مجرب زبان انگلیسی برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس زبان انگلیسی در منزل یا به صورت آنلاین نرخ های متفاوتی را درخواست داده اند و بازه قیمت های درخواستی مدرسین زبان بسیار زیاد است. نرخ تدریس زبان انگلیسی در سال های 1402 و 1403 از 350 هزار تومان برای هر جلسه تا 3 میلیون تومان برای هر ساعت متغیر است. بنابراین شما با هر قیمتی می توانید یک معلم خصوصی زبان خوب و با تجربه از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com انتخاب نمائید.


2- با توجه به بازه بزرگ تغییرات قیمت های درخواستی مدرسین زبان بهتر است برای انتخاب معلم خصوصی خودتان رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را با دقت بررسی نمائید. در بالا برای هر استاد در کنار قیمت درخواستی ایشان سابقه کاری مدرس هم نمایش داده شده است اما در صفحه اساتید اطلاعات بسیار کاملتری هم قابل مشاهده است. برای هر مدرس زبان می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را ببینید و با توجه به این موارد استاد مد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان هم در این سایت نمایش داده شده است.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.



3- مدرسینی که قیمت های درخواستی ایشان در بالا نمایش داده شده است از 10 تا 25 سال سابقه تدریس دارند و به همین دلیل نرخ درخواستی ایشان ممکن است به نسبت اساتید تازه کار بالاتر باشد و این طبیعی است. البته فقط سابقه کار استاد نیست که بر روی نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد و عوامل زیاد دیگری هم موثر هستند. در همین سایت ایران مدرس مدرسین دیگری با سابقه کار کمتر هم حضور دارند و ممکن است زبان را با هزینه کمتری هم تدریس نمایند.


4- برای هماهنگ کردن کلاس های خصوصی زبان در سال 1402و 1403 فقط در جستجوی کلاس ارزان نباشید و سعی کنید با یک مدرس برتر و فوق العاده کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد. یک جلسه تدریس اساتید خوب زبان به نسبت سایر مدرسین به اندازه چند جلسه موثر است و در نهایت به نفع شما خواهد بود که با یک مدرس مجرب و فوق العاده کلاس داشته باشید.


حتما بخوانید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


5- با توجه به قیمت های بالا می توان گفت که در سال 1402 و 1403 هزینه متوسط تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر جلسه 750 هزار تومان است. البته همانطور که گفته شد، این قیمت برای کلاس های خصوصی اساتید مجرب، با سواد و با سابقه است و ممکن است اساتید دیگری با سابقه کمتر و رزومه ضعیف تر با نرخ های پایین تر هم تدریس را انجام دهند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت بالای کلاس یک استاد به معنی تدریس عالی ایشان و نرخ پایین درخواستی یک مدرس زبان به معنی کیفیت کمتر کلاس های ایشان نیست. همچنین در نظر داشته باشید که بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران هم با نرخ خیلی پایین تدریس را انجام نمی دهند.


6- برخی از اساتید زبان انگلیسی در صفحه خودشان قیمت را ذکر نکرده اند و از عبارت توافقی استفاده نموده اند. همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس موجود است و می توانید با مدرس زبان تماس گرفته و نرخ را بپرسید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


7- برای مشاهده قیمت های دقیق تر و به روز تر کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، لیست مدرسین، شماره تماس مستقیم اساتید و ... به صفحه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مراجعه نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 824 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image