ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - زمان های فعل در زبان انگلیسی

بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - زمان های فعل در زبان انگلیسی

بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - زمان های فعل در زبان انگلیسی (زمان استمراری، گذشته استمراری، آینده استمراری، گذشته کامل، آینده کامل، زمان حال کامل استمراری (ماضی نقلی استمراری)، گذشته کامل استمراری (ماضی بعید استمراری) و ...) در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان و مشاهده بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی - زمان های فعل در زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با زمانهای فعل در انگلیسی ارائه شده است. توضیحات کامل در جزوات ارائه شده است.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین تدریس و اموزش زبان انگلیسی هم در پایین همین مطلب قابل مشاهده است.



توضیحات مختصر در رابطه با زمان های فعل در زبان انگلیسی

زمان استمراری این نظر رو ارائه می دهد که یک عمل در حال جریان در یک دوره زمانی خاص می باشد.زمان استمراری می گوید که عملی  از قبل شروع شده ،در یک دوره زمانی در جریان بوده و تا بعد از یک زمان و یا عمل دیگر ادامه دارد.

گذشته استمراری برای بیان کاری که در گذشته انجام شده و این کار مدتی هم به طول انجامیده است به کار می رود. در گذشته استمراری زمان انجام کار به طور دقیق مشخص نیست.

آینده استمراری برای بیان کاری که دریک زمان خاص آینده به طول خواهد انجامید و یا کاری که در آینده ادامه دارد و کار دیگری بر آن واقع می شود به کار می رود.

زمان کامل فعل این ایده و نظر را بیان می کند که که یک چیزی قبل از یک زمان یا اتفاق دیگری ، اتفاق افتاده است. فرم اصلی آن به صورت have + past participle می باشد.

نحوه ی ساخت گذشته کامل به صورت had + past participle  می باشد. خیلی وقتها ما در مورد گذشته حرف می زنیم. اینجا شروع یک داستان برای ساخت گذشته کامل می باشد.حالا اگر در مورد چیزهایی حرف بزنیم که قبل از این زمان روی داده باشد از گذشته کامل استفاده می کنیم.

زمان آینده کامل برای بیان کارهایی است که قبل از یک زمان و یا اتفاق دیگری در آینده کامل انجام شده است.

Present perfect progressive: زمان حال کامل استمراری (ماضی نقلی استمراری) - این زمان برای بیان دوره انجام کار یا فعالیتی که در گذشته شروع شده است و تا زمان حال نیز ادامه داشته است به کار می رود.

Past perfect progressive: زمان گذشته کامل استمراری (ماضی بعید استمراری) - فرم ساخت گذشته کامل استمراری به صورت had +been+-ing می باشد.





عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، گرامر زبان انگلیسی، قاعده زبان انگلیسی، زمان فعل در زبان انگلیسی، زمان فعل استمراری، فعل استمراری در انگلیسی، آینده استمراری، گذشته کامل، آینده کامل، زمان حال کامل استمراری


آمار بازدید: 4774 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image