ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان - افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در انگلیسی

جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان - افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در انگلیسی

به منظور دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان -  افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

--- خلاصه ای از جزوه:

تمام افعال در زبان انگلیسی به گروه افعال کنشی یا حالتی تقسیم می شوند. افعال حالتی، حالت و شرایطی را که وجود دارد توصیف می کنند.وقتی فعلی معنی حالتی را دارد معمولا در حالت استمراری به کار نمی روند.

This soup tastes good. She likes it very much.

Incorrect: This soup is tasting good. She is liking it very much.

این حالت و شرایط می تواند شامل افکار ،احساسات، حواس پنج گانه، مالکیت و وجوه ظاهری و طعم وغیره می باشد.البته بعضی از این افعال اگر معنی موقتی را بدهند می توانند در حالت استمرار نیز به کار روند.

بعضی از افعال می توانند شامل هر دو گروه کنشی و حالتی باشند. مثلا افعال look, be, think, mean, see, have, taste و  غیره.این افعال می توانند با توجه به کاربرد و معنیشان در جمله هر دو حالت را داشته باشند و همچنین به حالت استمراری هم کاربرد دارند.

....

برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین تدریس و اموزش زبان انگلیسی هم در پایین همین مطلب قابل مشاهده است.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

عبارتهای کلیدی: آموزش گرامر زبان، گرامر زبان انگلیسی، قواعد زبان انگلیسی، افعال حالتی، افعال حالتی در زبان انگلیسی، افعال کنشی، افعال کنشی در انگلیسی


آمار بازدید: 4989 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان - افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در انگلیسی(حجم فایل: 520 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image