ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک

دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک

دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک در این بخش ارائه شده است. تمرینات ارائه شده در این فایل تعدادی تمرینات منتخب از کتابهای معتبر استاتیک در زمینه مبحث تعادل است و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، عمران و .... می توانند استفاده نمایند. تعادل یکی از مباحث بسیار مهم در درس استاتیک است. دانشجویانی که مبحث تعادل را به خوبی یاد می گیرند در بحث های بعدی مانند خرپاها و قاب ها و ماشین ها و ... هم کارشان راحت تر خواهد بود. در ضمن، در درس مقاومت مصالح هم حل بسیاری از مسائل و تمرینات تا حدود زیادی بستگی به این دارد که دانشجو مبحث تعادل را چقدر خوب یاد گرفته است. در درس مقاومت مصالح و طراحی اجزاء و .... قبل از محاسبه تنش ها و استفاده از روابط طراحی و .... باید نیروها مشخص شود و این نیروها یا در صورت سوال داده شده است و یا توسط خود دانشجو با استفاده از معادلات تعادل باید بدست آید. بنابراین واضح است که معادلات تعادل و خوب بلد بودن آن هم برای خود درس استاتیک و هم برای بدست آوردن توانایی حل مسائل دروس دیگر رشته های مهندسی لازم و ضروری است.

اگر در زمینه آموزش و یادگیری درس استاتیک اشکال دارید برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی استاتیک فعالیت دارند بر روی لینک تدریس خصوصی استاتیک کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7999 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک(حجم فایل: 416 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image