ارتباط مستقیم با 30724 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش قواعد زبان و گرامر کاربردی زبان انگلیسی با مثال های متعدد

دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش قواعد زبان و گرامر کاربردی زبان انگلیسی با مثال های متعدد

در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش قواعد زبان و گرامر کاربردی زبان انگلیسی با مثال های متعدد ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در رابطه با جزوه در ادامه قابل مشاهده می باشد.



‫ضرورت آموزش گرامر در یادگیری زبان انگلیسی | موسسه زبان ...‬‎ گرامر به عنوان مجموعه ای از قوانین برای انتخاب کلمات و کنار هم قرار دادن آنها برای معنی دار شدن جمله، نقش بسزایی در آموزش زبان دارد. بدون دستور زبان، زبانی وجود ندارد. همچنین صحبت کردن به زبان انگلیسی برای دانش آموزان بدون یادگیری گرامر انگلیسی دشوار است. اگر در این مباحث اشکال دارید بهتر است یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب در کنار خودتان داشته باشید. عکس دیگری از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



مباحث ارائه شده در جزوه شامل تعریف جمله، تعریف فاعل، ضمایرفاعلی، قید تکرار، صفت ملکی، خواص صفت در انگلیسی، مفعول، اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش در انگلیسی، استفاده از حروف تعریف a و an، ضمایر مفعولی، ضمایر ملکی و صفات ملکی، زمان حال ساده، زمان حال استمراری، گذشته ساده، آینده ساده، زمان حال کامل Present Perfect و زمان حال کامل استمراری می باشد. برای دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش قواعد زبان و گرامر کاربردی زبان انگلیسی با مثال های متعدد بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 138 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه بسیار مفید آموزش قواعد زبان و گرامر کاربردی زبان انگلیسی با مثال های متعدد(حجم فایل: 1190 کیلو بایت)
ارسال شده توسط حمیده سلطانی مدرس بین المللی و کوچ زبان انگلیسی(مشاهده پروفایل مدرس) آموزش تضمینی زبان انگلیسی به همراه کوچینگ یادگیری زبان
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image