ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعیین تکلیف تغییر نام دانشگاه شاهرود/ بازگشت به صنعتی امکان پذیر نیست (13 دی 92)

تعیین تکلیف تغییر نام دانشگاه شاهرود/ بازگشت به صنعتی امکان پذیر نیست (13 دی 92)

رئیس دانشگاه شاهرود گفت: شورای گسترش وزارت علوم اعلام کرد بازگشت نام دانشگاه به صنعتی شاهرود امکان پذیر نیست.

دکترعلی مراد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تغییر نام دانشگاه شاهرود و برگشت نام صنعتی به این دانشگاه گفت: کانون اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت خودجوش نامه ای به دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری دراین رابطه ارسال کردند.

وی ادامه داد: وزیر علوم نیز رسیدگی به این نامه را به شورای گسترش وزارت علوم ارجاع داد و مسئول شورای گسترش اعلام کرد چون در دوره قبل شورای گسترش با تغییر نام دانشگاه به صورت قطعی موافقت شده است بنابراین بازگشت نام دانشگاه به صنعتی شاهرود امکان پذیر نیست.

رئیس دانشگاه شاهرود تصریح کرد: شورای گسترش وزارت علوم در نامه ای به کانون اعضای هیات علمی دانشگاه عنوان کرد که تغییر نام دانشگاه به صنعتی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در دوره قبل دانشگاه حدود چهار نامه به وزارت علوم ارسال کرده و اعتراض خود را نسبت به تغییر نام دانشگاه اعلام کرده و خواستار بازگشت نام دانشگاه به صنعتی شاهرود شده بود که ترتیب اثری در دوره قبل داده نشد.

به گزارش مهر، پیش از این تغییر نام دانشگاه صنعتی شاهرود به دانشگاه شاهرود بدون اینکه تقاضایی در این رابطه از سوی دانشگاه باشد به صورت یک جانبه و بدون نظرخواهی از دانشگاه توسط وزارت علوم صورت گرفته بود.

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image