ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ثبت نام 31 هزار زوج در هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی/ آغاز اعزام به مشهد مقدس از 3 بهمن (1 بهمن 92)

ثبت نام 31 هزار زوج در هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی/ آغاز اعزام به مشهد مقدس از 3 بهمن (1 بهمن 92)

رئیس اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اعلام کرد: حدود 31 هزار زوج دانشجو در سامانه ازدواج دانشجوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ثبت نام کردند.




حجت الاسلام حسین افتخاریان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال حدود 31 هزار زوج در سامانه ازدواج دانشجوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ثبت نام کردند.

رئیس اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: این زوج های دانشجو بعد از تایید مدارک می توانند در سفرهای علمی فرهنگی و زیارتی مشهد مقدس شرکت کنند.

وی ادامه داد: تایید مدارک زوج های دانشجو در بیشتر موارد انجام شده است و ثبت نام سفر زوج ها به مشهد مقدس در قالب پیامک به اطلاع 14 استان رسیده است و زوج های دانشجو درحال ثبت نام برای سفر به مشهد مقدس هستند.

افتخاریان تصریح کرد: زمان ثبت نام دردیگر استانها نیز متعاقبا متعاقبا تا پایان بهمن ماه به تمام استان ها اعلام خواهد شد و سفر زوج ها به مشهد مقدس از سوم بهمن ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: مراسم نمادین ازدواج دانشجویی تحت عنوان میثاق با امام هشتم در جوار مرقد مطهر این امام بزرگوار برگزار می شود.

رئیس اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: درکنار این برنامه ها، کارگاه‌های آموزشی و مهارت افزایی زوج ها در سراسر کشور از طریق دفاتر نهاد در دانشگاه ها انجام شده و درحال اجرا است.

وی ادامه داد: کارگاه هایی که برگزار می شود در 4 محور تشویق جوانان مجرد به ازدواج، مهارت های انتخاب همسر ، مهارت های حین ازدواج و پس از ازدواج در غالب زندگی پایدار و فرزندآوری برگزار می شود .

به گزارش مهر، تنها زوج‌هایی می توانستند در هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کنند که تاریخ عقد این دانشجویان از اول مهر 91 تا اول مهر 92 باشد.

آمار بازدید: 555 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image